Declarație de dragoste

Eu: Radu, cred că încep să te iubesc.

Radu: Adorm cu vocea ta în gând în fiecare noapte.

Mama lui Radu (căci Radu e dependent de mama lui, doar are 5 ani!): Ce să vă fac, dacă unul e deștept și fascinează, iar una povestește pe cd atât de interesant încât cucerește? Idilă în toată regula.

10 responses to this post.

    • cred că asta înseamnă că mă invidiezi… ei, na, măcar atât dacă tu te plimbi prin țara lui Rybak, fără mine.
      încă o dată la mulți ani! 🙂

      Răspunde

      • da, clar! Invidia mă roade așa cum roade Jerry in șvaițer 😆
        Pup iu! 🙂

      • auzi, să-ți spun ceva ce nu ți-am mai spus, Jerry invidios: La mulți (b)ani! că anul acesta nu ți-am urat, nici prin sms :-), nici prin darea numărului de telefon unei prietene comune, nici pe blog… 🙂 sau am făcut-o? habar n-am! 🙂
        a, uitam să-ți spun… La mulți ani! 🙂

      • 😀
        Hm….păi și io atunci cui i-am răspuns???? 😀
        Mulțumesc 🙂
        Muah! 🙂

      • mda, deteși ieri un răspuns ca la carte mesajului meu… și să nu uit… la mulți ani! 🙂

      • haide, fatăăăăăă!!! ”ieream” cu mâinile-n mâncăruri, cu ochii la copil, cu gândul la musafiri…

      • aaaaaaaaaaaaa, ai avut musafiri și pe mine nu m-ai invitat? da* de ce ai avut musafiri? ai avut ceva de sărbătorit? și eu nu știam nimic… 🙂 bine, bine, cum zici tu, dar să ții minte un lucru: eu îți zic, desigur, la mulți ani. cu sau fără motiv. pentru prima dată, desigur. și pentru ultima, și mai sigur.

      • păi…știam că ești ocupată, dar pe tine te pot primi în fiecare zi 🙂 Te aștept? Vii? 🙂

      • nu zice de doua ori ca pe urma te cearta pintzul ca i-ai adus o mashtera in casa… 🙂

Lasă un răspuns

