Moieciu forever!

Suntem din nou la Moieciu, alături de colegii soțului meu. Aseară, cu cățel, cu purcel, am urcat până la foișorul unde aveam un foc de tabără și, la lumina lui, fiecare a povestit despre cea mai frumoasă experiență pe care a avut-o în ultimul an. La plecare,  o micuță de 4 ani s-a apropiat de focul pe care copiii îl stingeau cu zăpadă și a suspinat: o să-mi fie dor de tine, focule…

Moieciu foișor

12 gânduri despre &8222;Moieciu forever!&8221;

    • da, și nici măcar nu a putut spune dor, că a zis… *dol*… 🙂
      mă gândeam că nouă nu ne-ar fi trecut prin cap să verbalizăm în acest fel sentimentele luminoase pe care le-am încercat, dar ea a fost foarte concisă.
      trăiască cei mici…!

  1. Ce frumos si ce cunoscut imi este mie gestul acesta. Copiii au aceste gesturi spontane si pline de dragoste si atentie pentru cele mai neasteptate lucruri.
    Dar tu stii aceste lucruri foarte bine:). O ilustrezi perfect in povestile spuse de tine. Chiar acum iti ascult vocea minunata alaturi de Dante care aproape a invatat toate cuvintele povestilor iar cantecele le fredoneaza tot timpul. Imi zice mereu : mama punem dvd ul cu copilul care spune multe povesti ? Iti multumim din suflet si pentru cel de al doilea dvd care a ajuns cu bine la noi. Esti minunata.

    • îți mulțumesc pentru cuvintele acestea. când lucrezi pentru copii, cea mai mare bucurie este să știi că te înțeleg.
      și mă bucur că Dante se coboară la nivelul meu 🙂 și mă înțelege.
      uitasem că trebuie să-ți spune despre cd… nu știu cum a ajuns până la urmă, dar important e că… e! 🙂

    • păi… propunea o blogăriță să facem o ieșire la mare, lângă focul de tabără și să povestim. sincer, mi se pare mai interesant decât ce se propune acum, să ieși într-un restaurant – prefer fumul de la focul de tabără decât pe cel de țigări. (deși n-am probleme cu fumătorii, ideea e că am probleme … sinusale! 🙂 )

Lasă un răspuns

