Amintiri din copilarie – muzicale!

Vorba unuia dintre cei care comentau acolo… Unii ar trebui sa ramana pentru totdeauna tineri…

Poate si noi! 🙂

7 gânduri despre &8222;Amintiri din copilarie – muzicale!&8221;

  1. Deși e o vorbă spusă atât de des că pare demonetizată, o mai zic și eu o dată: nu depinde decât de noi să rămânem tineri mereu…
    Ceea ce îți doresc și ție ! 😀

  2. Pingback: CALATORII SI SUVENIRURI Esarfe si saluri

  3. Ce ma mai supara pe mine Celentano in copilarie :)) Eu eram innebunita dupa Toto Cutugno,cam de cand aveam vreo 8 -10 ani si-l vazusem intr-o filmare alb-negru,pe vremea lui Ceausescu.Si mamei mele ii place Celentano mult.Si tare ma mai ofticam ,mi se pareau rivali :))
    Acum mi-a venit mintea la cap si pot sa-i ascult pe amandoi,desi tot Toto Cutugno ramane preferatul meu.

    • pot spune acelasi lucru, normal ca Toto era cel care castiga, de departe, chiar, dar aceasta a fost melodia care mi-a placut cel mai mult de la Celentano, in plus am descoperit-o deodata, dupa 20 de ani, cred, de cand nu am mai auzit-o. a fost ca o revelatie, ma vedeam pe mine mica, ascultand la radio, enervata cand anuntau muzica italiana… ca de ce e Celentano si nu Cutugno…
      adevarul este ca acum ma amuz pe seama mea, pentru ca mama in anii 85-90 era pentru mine *penibila* cu expresia *pe vremea mea canta….* si acum am ajuns sa spun eu… *pe vremea mea muzica…*
      referitor la asta, rad iarasi pentru situatia cu C.C.Catch. am vazut-o intr-un concert in Moscova, cred, anul trecut: eu credeam ca e de multa vreme apusa (ca, de, daca nu trece pe strada mea ea e bolnava, nu eu ca nu ma duc pe a ei 🙂 ) si cand am vazut-o adorata de zeci de mii de tineri am fost consternata. si ce bine arata fata de anii cand s-a lansat…

      si culmea nu are sute de dansatori in jur, nicio tipa la bara, care sa intereseze oamenii, pentru a-i tine conectati, sa nu plece. e doar ea si te miri cum de poti sta sa o asculti, cand esti obisnuit cu trepadusi in jurul solistului 🙂

  4. Pingback: CĂLĂTORII ȘI SUVENIRURI: Eșarfe și șaluri | Zinnaida

Lasă un răspuns

