O zi istorică

Demisia Papei? Pentru viața Pământului, da, acest eveniment din această zi e istoric!

Dar pentru noi, oamenii simpli, care poate nici nu ne-am dat seama ce se întâmplă azi, altele au fost prioritățile. Fiecare le știe pe ale sale.

Eu personal am serbat plecarea iernii. Cum? Stând 3 ore în fața mărțișoarelor de la Romană, de la Unirii… Mi-am achiziționat 3 bufnițe 🙂 și câteva daruri pentru prietenele mele.

Pentru prietenele care nu sunt lângă mine și nu pot primi ceea ce am acum pe noptieră… 🙂 , un dar muzical. Cum ar suna urarea pentru următoarele luni, care sunt cele mai bune din an?

Să aveți parte în jurul vostru de oameni care să se poarte cu voi așa cum meritați, adică manifestând respect și recunoștință pentru că sunteți alături de ei!

8 gânduri despre &8222;O zi istorică&8221;

    • când am ajuns acasă, frântă de atâtea drumuri și plină de daruri (evident, pentru mine 🙂 ), m-am trântit în pat și m-am uitat puțin pe la știri, așa că l-am văzut plecând, cuvântând… îmi dau seama că sunt timpuri epocale, după sute de ani se întâmplă așa ceva și uite cu ce ne pierdem noi timpul… 🙂 dar să fim serioși câți dintre noi realizează că se întâmplă lucruri mari în jur? poate doar istoricii, poate doar teologii sau cărturarii mari, filosofii etc etc adică cei care trăiesc mai mult din cărți, nu noi, care avem picioarele pe pământ și ne bucurăm de viață (sau suntem puși la pământ de ea!).

  1. O primavara superba sa ai si tu, o primavara plina din toate punctele de vedere, sa primesti flori multe, multe si sa iti intre in casa si in suflet o ploaie de raze de soare jucause!

  2. wow! mi/a mangaiat sufletul! fooooarte frumos si delicat. sa ai parte de o primavara frumoasa si… de ce, nu? sa fie primavara mereu.

    • să fie primăvară mereu și noi tot împreună nu reușeai să (m)urezi? 🙂
      știi cum e… degeaba e primăvară dacă nu ai prietenii aproape. nici nu te poți bucura de ea.
      era cât pe ce să ratez plecarea de la Slobozia, de miercuri, dar uite că am renunțat la Elveția pentru ea.
      dacă îți vine să crezi! 🙂

      • mamma mia!!! mai zi inca o data si mutam prezentarea in elvetia?! doar stii cat de hotarate suntem.

      • plecat-a trenul… (nu din Vaslui 🙂 ). dar nu sună mai bine Slobozia, Pitești, Câmpina, decât Franța și Elveția? 🙂 doar știi ce urâte sunt țările acelea, pe lângă frumoasele și mândrele orașe ale patriei 🙂 !!!

Lasă un răspuns

