Un alt fel de a primi primavara

Nu mi-a placut tot timpul ca sunt fata. N-are rost sa mai explic de ce. Poate ca multe dintre cele care citesc au avut macar o data senzatia asta.

Iar *inaintasa* mea celebra in ale regretelor imi canta azi sentimentele de atunci 🙂 .

Duiosie, duiosie, primavara frumoasa sa va fie! 🙂

11 responses to this post.

  1. O primavara minunata!

    Răspunde

  2. Posted by ciresica on 1 Martie 2013 at 09:37

    nu/mi aduc aminte sa fi vazut clipul acesta vreodata. chiar a fost o surpriza! ce bine arata, angela! tinerete, deh…

    Răspunde

    • ei, acu* sincer multe lucruri nu prea știam noi, că eram cu cărțile în mână, în bibliotecă! sau la bazin, în cazul tău.
      pe de altă parte, mi se pare că nici nu eram născute când a fost filmat clipul ăsta, așa că avem o scuză 🙂

      Răspunde

  3. La mulţi ani de Mărţişor! o primăvară frumoasă! 🙂

    Răspunde

  4. […] EuMieAlmeu – o surpriză muzicală la început de primavară […]

    Răspunde

  5. O alta primavara , cu un alt iz si cu alte flori decat cele pe care le stim!
    O primavara frumoasa, altfel decat celelelte!
    Cred ca m-am repetat intr-un fel sau altul! >:D<

    Răspunde

  6. Mie-mi place sa fiu fata si femeie in acelasi timp dar….de la 40 as cam vrea sa fiu barbat daca s-ar putea 🙂

    Răspunde

    • acum, stând de vorbă cu mine, mi-am dat seama că aș vrea mai mult indiferența suverană a bărbaților, față de probleme, decât indiferența lor suverană față de lucrurile profunde. așa că vreau și nu vreau să fiu bărbat. oricum, e accesibil să fim orice în zilele noastre 🙂 , dar și să ne bucurăm de ceea ce suntem.

      Răspunde

Lasă un răspuns

