Mulțumesc, Isis…

Seara am petrecut-o alături de Isis, nașa mea, care mi-a zis Ana, dacă tot nu-mi dădeam eu niciun nume.

Alături de ea mă simt ca și când aș avea o soră geamănă. Încerc această senzație pe care nu aș fi avut cum să o încerc, în alte condiții.

Da, mulțumesc, Isis, dar mai ales… (ce ciudat sună!) mulțumesc, blogule, pentru că mi-ai prezentat oameni pe care, fără tine, nu i-aș fi cunoscut, deși poate că am trecut de multe ori pe stradă, unii pe lângă alții.

3 gânduri despre &8222;Mulțumesc, Isis…&8221;

    • da, te cred, când ai așa prieteni nu te mai temi de nimic.
      pur și simplu, aseară am participat la relansarea unui site, nimic spectaculos, oameni, zâmbet, consumație,
      însă lucrul cel mai frumos a fost că ea mi-a spus niște cuvinte pe care aveam nevoie să le aud… și, nu-i așa?,
      cum cuvântul este cel mai important… m-a salvat de la chinurile mari ale îngrijorărilor, care începuseră să mă străbată 🙂 .

Lasă un răspuns

