Doi oameni pe care îi admir

Duminică, am participat la o nouă întâlnire din ciclul *Noi, soțiile lor* 🙂 . Eram cu toții și ascultam un minunat om care spunea: *Eu n-am colaborat niciodată cu Securitatea, deși am avut funcții de răspundere. Dar nu-mi ridicați statuie. N-am făcut-o pentru că în jurul meu erau destui care colaborau, erau atât de conștiincioși încât nu era nevoie de alții, așa că nu mi s-a propus niciodată. Nu știu ce ar fi fost, dacă ar fi fost vorba să mi se propună, dacă aș fi fost lovit, chinuit, batjocorit.*

La 85 de ani e ușor să fii sincer, vulnerabil, că nu mai ai nimic de pierdut 🙂 . Oare noi, cei care avem încă zeci de ani în față, putem fi atât de sinceri?

….

În timpul verii, am cumpărat un voucher pentru masajul yumeiho. Aveam o problemă cu spatele, o problemă cu care am rămas de un an, de când am fost la tabăra de călărie. Am ajuns în strada Agricultori, nr. 65, adică la Centrul de Terapie a coloanei, unde l-am cunoscut pe Bogdan Constantinescu. Mai bine zis pe domnul doctor Bogdan Constantinescu. După prima ședință, durerea trecuse. Am mai fost apoi de relaxare, nu de nevoie.

De 8 martie, primesc un mesaj: Cu ocazia sărbătorii de azi, aveți un masaj gratuit la …

L-am întâlnit azi pe Bogdan și nu m-am putut opri să nu-l admir pentru toate realizările din ultimele 6 luni. S-a înscris la doctorat, a urmat multe cursuri (iar faptul acesta se vede în metodele pe care le aplică); și de multe ori preferă să meargă la teatru decât să mai programeze un pacient sau doi.

Mi-a venit să-l aplaud. Este unul dintre cei care înțeleg că, decât cu banii în buzunar și cu oboseala strecurată prin oase, mai bine stai fără niște sute, dar câștigi mii – de bucurii 🙂 .

…………

Și-un pui de om 🙂 . Fiul meu se uită la emisiunea de bucătărit… E pasionat de rețete. Uneori se spune: ce bine că așchia nu a sărit departe de trunchi. La acest capitol, eu pot să spun: Mulțumesc, Doamne, că așchia a sărit departe de trunchi! 🙂 Sper să se descurce în viață, inclusiv cu bucătăreala!

Un gând despre &8222;Doi oameni pe care îi admir&8221;

Lasă un răspuns

