Atelier practic de Branding Personal și Autopromovare (2)

Despre primul curs aici.

În seara aceasta am vorbit despre Elaborarea promisiunii de BP. Am primit o fișă de lucru cu un o schemă cuprinzătoare ce cuprindea cele 6 mari caracteristici ce pot influența brandul spre care ne conducem pașii. Pe lângă aceasta, 4 pagini cu întrebări pentru fiecare dintre cele 6 caracteristici – întrebările erau scrutătoare, apoi trebuia neapărat să sintetizezi… Să sintetizezi e greu și după o viață întreagă, dar în 90 de minute! Însă a fost bine că ne-am condus unii pe alții, prin ideile fiecăruia am încercat să înțeleg anumite puncte de vedere ale celor care nu-s ca mine, pentru că, să fim serioși, cei mai mulți oameni sunt diferiți, nu identici 🙂 .

Eu vă sfătuiesc să urmați cursul, pentru aprofundare, dar redau și câte ceva, ca să vă arăt că merită să vă duceți pentru a vă desprinde de linia obișnuită a vieții pentru a o găsi pe cea care vă aduce fericire. (pun doar prima întrebare, pe cea de-a doua o aflați de la sursă! 🙂 )

1. Pasiunea: Ce îți place atât de mult încât ai face și fără să fii plătit, ba poate chiar ai prefera să plătești, doar să fii implicat în așa ceva?

2. Valoarea: Cine sunt potențialii tăi clienți? Ce vor ei de la tine? Ce nevoi au? Ce probleme de-ale lor poți tu să rezolvi?

3. Diferențierea: Enumeră 3 motive pentru care cineva ar prefera să fie clientul tău și nu al altuia, să te angajeze etc!

4. Credibilitatea: Cine te-ar recomanda și ce ar spune despre tine?

5. Temperamentul: Care este VIP-ul preferat și de ce? Ce trăsătură a sa ai vrea să fie și a ta?

6. Consecvența: Ce se așteaptă ceilalți că vei face întotdeauna foarte bine?

În discuție a venit vorba și despre cele trei tipuri de profesioniști:

a. conector – cel ce face legătura între oameni pentru că știe cum

b. expert – cel ce dă detalii pentru că le cunoaște

c. vânzătorul – cel ce reușește să te convingă

Eram curioasă care este structura noastră, a celor prezenți la curs, ce fel de oameni suntem noi; prin urmare, ce fel de oameni preferă cursul de BP.

3 conectori + 5 experți + 2 vânzători

Pentru cei care vor mai multe informații despre subiect, accesați blogul profesoarei Iulia Bertea aici.

 

 

9 responses to this post.

  1. […] EuMieAlmeu – invata necontenit si ne mai spune si noua cum sa ne construim brandul personal […]

    Răspunde

  2. recomand: „Branding pe frontul de est” – Aneta Bogdan. Atinge și aspectele brandingului personal, cel al tarii și multe altele interesante. http://librarie.carturesti.ro/branding-pe-frontul-de-est-246971

    Răspunde

  3. Nu stiam categorisirea asta cu tipurile de profesionisti.Super…sigur eu sunt pe viata conector,desi, de-a lungul vremii am profesat ca si expert sau/si vanzator.
    Bun,util si interesant blogul d-nei Bertea. Multumim!

    Răspunde

    • și eu tot conector 🙂 . n-am nimic din vânzător, nici un pic… parcă mi-e și ciudă… problema e că … de fapt nici nu m-ar tenta, mie îmi place să împart totul pe gratis, să ofer oricât, oricui.
      să ai o zi bună.

      Răspunde

  4. eu eram sigura ca esti conector, marturie sta si casuta ta virtuala. altfel nici nu te vad sa fii :). faine punctele, mi le notez sa le analizez si eu pe pielea proprie si personala :))

    Răspunde

Lasă un răspuns

