Donare de sânge

Bucureșteni, am rugămintea să mă răzbunați voi.

Azi dimineață, cum am ieșit din casă pentru drumurile mele celebre, am văzut mașina de recoltat sânge – pentru donare de sânge. Era dorința mea de mai multă vreme, dar, cum aveam sub 50 de kg, era imposibil; de când am 3 în plus la cele vechi sunt prea amețită ca să știu lucruri palpabile ca… locul unde se donează. Așa că acum am considerat că e momentul. Am urcat în autobuzul bine echipat, am dat toate datele, am reușit să ajung la rând pentru a intra pe pat, când… viteza sângelui prea mică. Le-a părut rău oamenilor, dar mi-au mulțumit frumos și mi-au deschis ușa pentru a pleca…

Dacă printre voi suntem persoane care ar putea face gestul acesta, autobuzul se află pe strada Labirint 116, într-o parcare măricică, de care erau foarte mulțumiți că, la cât de mastodont este autovehiculul lor, rar găsesc astfel de spații pentru el. Cei care vin cu mașinile, pe Bulevardul Matei Basarab, (care e stradă cu sens unic, dinspre Unirea!),  vor găsi locația la mijloc, între Primăria sectorului 3 și metroul de la Piața Muncii.

Nu vă puteți da seama ce rău îmi pare că nu mi-am putut împlini dezideratul. Îmi mai rămâne doar să rezolv cu donarea organelor, pentru că dorința mea cea mai mare ar fi să pot totuși ajuta oamenii – și în felul acesta!

2 gânduri despre &8222;Donare de sânge&8221;

  1. Mai sufletisto, tu chiar ti-ai pus in cap sa salvezi lumea!? Uite si eu vroiam la un moment dat, dar m-am lecuit. Acu tin mortis sa ma salvez pe mine si pe-ai mei. Crezi ca e de rau?

    • m-ai facut sa mor de ras… 🙂
      de salvat lumea a salvat-o o singura data Mantuitorul.
      eu pot cel mult sa fac niste ajustari la durerea din jur…
      sincer, mi-ar placea sa stiu ca schimb in bine viata oamenilor.
      se pare ca nu prin sangele meu.
      daca la ceilalti le lua doar 10 minute pentru 400 ml de sange, mie mi-ar fi trebuit ore …
      m-am simtit cam… rebut cand am fost refuzata, dar mi-am dat seama ca mai sunt si alte domenii…
      sa fie rau ca te axezi doar pe familie? 🙂
      cred ca asa e indicat in scrierile de specialitate… eu sunt defecta, nu tu. tu esti, ca de obicei, demna de urmat.
      oricum, ca sa zic asa, in termeni de specialitate (si-ti voi scrie pe mail mai mult) sunt tari in care poti sa salvezi si altceva decat familia si tari in care nu … nu se poate, asta este… 🙂
      detaliem in particular!

Lasă un răspuns

