O amintire de 21 de ani

Unii au mult timp înainte. Alții au  mai mult timp în urmă decât înainte. Cam din ultima categorie încep și eu să fac parte 🙂 .

Însă trecutul muzical a fost tare frumos. Din el scoatem acum, ca niște persoane magice, o melodie pe care am îndrăgit-o și pe care am reauzit-o de curând, absolut întâmplător. Nu prea-mi place că pierd din vedere atât de multe lucruri interesante din … vechime, dar ce-ar fi dacă în fiecare zi am asculta muzica noastră preferată? Cine ar mai munci? 🙂 Că doar de depănat amintiri am sta – cu prietenii sau chiar și singuri 🙂 .

5 gânduri despre &8222;O amintire de 21 de ani&8221;

  1. Vaaaai, mi-o amintesc si eu! Ce frumooooos. 😉 O uitasem complet, mersi de aducere aminte. Noi trebuie sa avem amintiri muzicale comune, ca suntem de-un leat :).

    • mă bucur că ai prins-o (în toate sensurile!) – sunt puțini chiar de o vârstă cu mine care și-o amintesc. adică, până acum nimeni, nici sora mea proprie și personală cu care împărțeam discotecile și aparatul de radio 🙂 . probabil că trebuie să ai o anumită structură, să însemne ceva muzica pentru tine, pentru ca să nu treacă acordurile pe lângă :-).
      of, au ajuns cărțile acelea? zicea că le pune la poștă!

      • Noi urmaream acasa San Remo, ne placea la toti. 🙂

        Inca nu au ajuns, eu le astept cu drag, nu conteaza cand ajung. 😉

Lasă un răspuns

