Biroul meu, căsuța mea

🙂

Am primit de multe ori vizite la locul de muncă și se spune că biroul meu e un fel de muzeu, spre care sunt îndreptați pașii tuturor. Biroul meu poartă numele de garsonieră, pentru că este înconjurat de două fotolii comode care se pot uni și cel obosit poate să se odihnească – evident, dacă are niște dimensiuni ca ale mele, pentru că totul a fost proiectat pentru mine :-).

Azi l-am fotografiat pentru cei din străinătate, care spun că le e dor de el și, când se gândesc la locul meu de muncă, vizualizează … garsoniera.

1  3

3 gânduri despre &8222;Biroul meu, căsuța mea&8221;

    • si n-am fotografiat in spate si centrul 🙂 am zis sa nu se ofileasca cei mici. la cate jucarii sunt, ar putea crede ca e un magazin si sa le ceara parintilor sa li le cumpere… 🙂

  1. Pingback: Caietele aventurii prin jungla … clasei – Skag AR | Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

