Bârfa

Cei familiarizați cu lucrurile religioase știu pilda aceasta, dar societatea noastră e atât de … nedusă la biserică (deși expresia era un simbol, la bază, acum a devenit o realitate 🙂 ) încât o poate învăța doar din filme. Ciudat, nu?

2 responses to this post.

  1. Uf, am crezut ca dezvolti tu subiectul 🙂

    Răspunde

    • cred că e inutil să spui ceva, chiar mă gândesc cu groază că … aș putea fi eu acum atacată.
      m-am gândit însă la mine, să nu cumva să fiu prea grăbită și să am grijă să nu pun prea repede ștampile…
      sper să fiu (mai) înțeleaptă.
      sper. nu știu dacă reușesc. 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

