Tocmai când credeam că am scăpat…

… a venit cu mai multă putere…

Frigul, evident 🙂 !

 

13 responses to this post.

  1. Si la mine 😦 Sunt tare rea de frig…..asadar pot sa mai aman paianjenii pana vine primavara adevarata?

    Răspunde

    • dacă mai amâni până la toamnă, cică tre să ajung eu acolo. ți-i iau eu pe toți (că până atunci sigur mai cresc cei mici, apar alți pui etc etc) și îi încarc într-un camion, mi-i aduc aici și-i pun la mine pe birou. să țeasă pânzele la mine, poate până atunci se găsește vreo întrebuințare pentru pânze și fac și bani, ca de la hârtie recuperată sau de la sticle …

      Răspunde

  2. ..si zapada si frigul! A fost o iarna pe cinste si daca tot a fost la ea acasa…de ce nu ar mai poposi putin? …asa…ca sa-si i-a ramas bun.
    Nu mai vreauuu!!!

    Răspunde

  3. eu m-am bucurat ca a nins. Mi-am dorit din tot sufletul sa se mai intample o data inainte de primavara

    Răspunde

    • ce bine ca macar tu ai fost incantata, ca toti cei din jur zic de dulce 🙂 iernii… oricum, mie imi place ca pot asculta cantecele de iarna, pe care le ador!
      merci de vizita. in seara asta, te vizitez si eu! 🙂

      Răspunde

  4. Sa plece odata ca nu o mai vreau pe madama (iarna,evident)! 🙂

    Răspunde

    • just. 20* cel puțin să fie
      asta-i a mea bucurie! 🙂

      Răspunde

      • Subscriu!
        Pana marti cand vin eu la Bucuresti cu niste copilasi defavorizati tre’ sa fie soare, macar atat, fiindca am facut eforturi fantastice sa rezerv o ora de vizita la Gr. Antipa si aseara dl. ministru al inv. a facut, cica, o videoconferinta cu sefii inspectoratelor scolare si a interzis categoric elevilor sa mai viziteze acest muzeu in perioada asta…Am facut o lista cu nr. drepturilor incalcate, da’ unde s-o strig, nu m- aude nimeni! ( Asa, ca, macar soare sa avem, sa ne simtim si noi pentru o zi „capitalisti”! 🙂

      • marti la cat? eu de la 13 an ședință… dacă ar fi mai dimineață aș trage o fugă la muzeu, să te întâlnesc…
        pentru că eu sper că se poate totuși să vizitați…
        oricum, telefonează înainte… decât să pleci cu ei…
        de soare, va fi soare, sigur.

      • Ajungem de dimineata,pana-n 10, am schimbat oricum programul fiindca nu am chef de probleme, mergem la Muzeul de istorie si de la 12 avem bilete la Tandarica. Pe urma sa mai vedem. Eu cred ca domnii de la muzeu ne-ar primi, na, ei vor fi in pierdere acum, dar am semnat azi de luare la cunostinta ca nu am voie sa vizitez, cica s-au dezmatzat niscai elevi mai mari pe la noua expozitie si de teama presei, cred, s-a luat masura extrema, nicaieri ca la noi! 😦

      • poate ne vedem. vorbim pe luni.

Lasă un răspuns

