Curs de Formator, acreditat ANC

Nu m-am apucat să țin eu astfel de cursuri, în schimb am început cursul, alături de o prietenă și de soțul meu. Mergem toți trei și ne minunăm de oamenii pe care îi întâlnim. Nimic nou nu am învățat – aceasta nu înseamnă că nu e cursul bun, ci că noi am parcurs acea materie la Master, la Arta Predării. Însă colegii noștri sunt fantastici. (În plus, este nevoie neapărat să ai diplomă acum, dacă vrei să predai adulților!)

Revenind la colegi: cred că cel puțin 7 sunt persoane care au fost în domeniul bancar și acum s-au gândit să dea foc la tot ce au lăsat în urmă și să înceapă o afacere pe cont propriu. Vreo 5 dintre noi au nume de meserii în limba engleză – ori că nu există meseria respectivă în nomenclatorul meseriilor, ori că se încurcă limba noastră în cuvinte românești și atunci e preferabil să nu rămâi cu ea înnodată, deci se aleargă la engleză, ca la ultima soluție 🙂 .

În această seară, am completat un test despre stilul nostru de învățare. Testul propus de prof este preluat de la Fundația Life, dar mie nu mi s-a deschis niciun link de la ei, acum, când mă străduiesc să scriu aceste rânduri. Însă, pentru că materialul mi s-a părut excelent și cred că mulți dintre voi vă veți bucura de el, l-am găsit postat în altă parte și așez linkul aici.

O să vă delectați.

Mi-ar plăcea ca, după ce faceți testul, să-mi spuneți și mie care vă e scorul. Despre ce e vorba, veți vedea accesând!

7 gânduri despre &8222;Curs de Formator, acreditat ANC&8221;

  1. interesant curs;as merge mai mult de curiozitate (daca as avea timp si pentru mine si pasiunile mele)
    am facut testul,dar evident ca nu sunt tocmai atenta la detalii (excludem tipul perfectionistului in cazul meu 😀 ) si nu am notat numarul intrebarii; pe scurt mi-au iesit 35 de puncte si, daca am inteles eu bine, sunt in categoria pragmatic….ce mult m-am schimbat in ultimii 2 ani….toata viata am fost tipul activ, acum imbatranesc di devin pragmatica 😛

    • mai fă-l o dată, când ai timp.
      cred că e o problemă la punctaj, nu tre să ai mai mult de 20…
      eu am 19 la Activ – sunt ca un titirez și lucrul ăsta nu e deloc reconfortant – pentru cei din jur 🙂
      că pentru mine este excelent. eu mă distrez bine cu mine.
      cât despre îmbătrânire… când vei avea copiii de 10 ani ți se va părea că ești mai tânără decât la 20 de ani.
      îți spune *baba* (adică eu!) din experiență 🙂

  2. Eu am urmatorul punctaj: A=14, P=12, T=10 si R=9. Cred ca imi reuseste metamorfoza catre ”cheia fericirii”, adica ECHILIBRUL. Daca as reusi sa nu mai fiu ”maimuta urlatoare” atunci cand ma enervez sau sa iau lucrurile mai putin personal, n-as mai avea nimic de lucru. Ha! Ar fi plictisitor sa fii perfect!

Lasă un răspuns

