Apus peste Casa Poporului – altă perspectivă

De regulă, fotografierea Casa Poporului respectă o etichetă – din față, în timpul zilei.

Fotografiată de la etajul 8 al turnurilor Gemene (din Piața Națiunilor Unite), (geamănul din dreapta, în care am făcut cursurile de formator) la apus, Casa Poporului arată astfel

IMG_7816 IMG_7818

7 responses to this post.

  1. Frumoase poze! Am fost si eu la un congres acolo.Iar apusurile imi plac la nebunie…cand sunt suparata merg la fisierul cu „apusuri” le privesc si-mi trece. 🙂

    Răspunde

    • ce bine că știi cu ce-ți trece :-).
      sunt atât de mulți oameni care nu găsesc soluții și rămân în durerile lor.
      eu mă uit la imagini cu animale și încep să râd.
      să ne bucurăm că suntem atât de ușor de mulțumit 🙂 .

      Răspunde

  2. Ce frumos! Să știi că este o carte despre Casa Poporului pe care intenționez să o cumpăr! 🙂

    Răspunde

  3. Am locuit si eu cativa ani pe 13 septembrie vis a vis de Casa poporului. Din pacate de cand au inceput lucrarile la biserica Mantuirea neamului au stricat toata curtea. Erau atat de multe pasari si copaci. In mijlocl Bucurestiului era ca un filtru de aer.

    Răspunde

Lasă un răspuns

