Unde plec eu?

Asta da întrebare! Dar și răspunsul e pe măsură!

9 gânduri despre &8222;Unde plec eu?&8221;

  1. Daniel Iordachioaie este din acelasi oras cu mine, adica din Pascani, iar la balul bobocilor am dansat cu el, numai ca era cam infumurat pe vremea aia…..

    • mulțumesc mult pentru aceste cuvinte. și eu am fost nouă și nu m-am lăsat, indiferent cât de greu a fost printre cei mai vechi.
      sigur peste 2 ani și jumătate va veni multă lume să-ți spună că ai un blog foarte interesant 🙂 .

    • Eu, când plec la mare, am o senzație de adolescentă care se duce să se vadă cu iubitul.
      Mi se pare că mă duc la cea mai frumoasă întâlnire posibilă.
      Șansa mea se numește – prietenie. Locuind acolo 4 ani, acum avem prieteni, care ne primesc mereu cu brațele deschise,
      mai ales când mor eu de dorul valurilor.

      • Noroc cu prietenii, că, la prețurile de pe litoralul nostru, mai bine te duci pe alte mări, dar nu mai e același lucru…

      • ai dreptate, de aceea nu merg la mare în alte părți, pentru că am prietenii acolo. mă mulțumesc cu marea noastră, pentru că am … Prietenii mei! ei merită să îndur toate algele și meduzele care mi se lipesc de picioare 🙂 .

  2. Pingback: MARILE SPERANTE de Charles Dickens - Capitolele 1 - 4 - Povestiri de lecturi școlare

Lasă un răspuns

