Lebede pe Marea Neagră

IMG_7939Când le-am văzut, mi-am amintit versurile lui Goga…

De ce m-ați dus de lânga voi?
De ce m-ați dus de-acasă?
Să fi rămas fecior de plug,
Să fi rămas la coasă …

Atunci eu nu mai rătăceam
Pe-atâtea căi răzlețe,
Și-aveați și voi în curte-acum
Un stâlp la bătrânețe…

De ce-or fi lăsat-o pe dumneai în urmă, nu îmi imaginez, dar cert este că am urmărit secvența 30 de minute și ea nu s-a apropiat de ele. Poate că era ea prea visătoare, iar ei rapizi, poate că ea vorbea la telefon și avea secrete și nu putea să stea în rând cu ei.

Important e că sunt delicioase (nu în stilul gastronomic 🙂 ) și că m-am delectat cu ele.

2 gânduri despre &8222;Lebede pe Marea Neagră&8221;

    • da, era un fel de paj…
      și ele erau trei domnițe care alunecau pe val…
      sau erau trei prinți și aveau pe urma lor un spion al tatălui, ca să nu se depărteze prea mult. 🙂

Lasă un răspuns

