Familii tinere, familii prietene

În cadrul grupului nostru, de vreo 30 de familii, început la Constanța acum 8 ani și pierdut, rămas în urmă, dar în care ne mai integrăm când mai ajungem și noi pe acolo, am avut un joc amuzant.

Fiecare dintre participanți ia o coală de hârtie și desenează ceva care îl reprezintă, apoi spune celor din jur de ce anume este reprezentativ pentru el obiectul, animalul, pasărea, fenomenul acela din natură… Eu am desenat o pasăre – un fel de pictură rupestră, oricum, a ieșit pentru că eu sunt omul primitiv la desen – pe care am prezentat-o ca ciocănitoare. Eu sunt o ciocănitoare: după cum ea tocăne tot timpul, deranjează pentru unii, dar pentru copacii este un doctor care aduce salvarea de la moarte, așa și eu – vorbesc mult, poate pe unii îi indispun, dar pe alții îi scap de la distrugere și autodistrugere.

Prietenele mele erau când scaun (stabilă), casă (îi strâng pe ai mei pe lângă mine), când chip feminin (tot ce ține de păr, mă interesează 🙂 ), cățel (sunt pe lângă casa omului meu și latru când e ceva în neregulă).

După ce fiecare a aflat despre ceilalți, s-a trecut la partea a doua a programului. S-au strâns toate foile cu imagini desenate de noi la început, s-au împărțit fiecăruia (pe nevăzute, nu puteam să alegem!) și fiecare a stat de vorbă cu soțul/soția care sunt asemănările între ceea ce a primit și partener, dar și deosebirile. De exemplu, eu am primit un soare și i-am spus soțului  meu că-mi luminează viața (asemănarea) și că nu mă arde (deosebirea).

Despre mâncarea pregătită, nu mai spun… Și nici n-o arăt! Ar fi prea apetisantă și toată lumea e la lucru, de unde să ia așa ceva? 🙂

Lasă un răspuns

