Atelier practic de Branding Personal si autopromovare (5)

Cine vrea să ajungă departe şi e prea timid pentru aceasta, are nevoie de cursul acesta. Detalii despre fiecare lecţie găsiţi la linkurile de mai jos, dar părerea mea este că ar trebui să urmaţi cursul sau să vorbiţi cu şefii să organizeze aşa ceva la firma unde lucraţi.

https://despresufletulmeu.wordpress.com/2013/03/08/atelier-practic-de-branding-personal-si-autopromovare-1/

https://despresufletulmeu.wordpress.com/2013/03/15/atelier-practic-de-branding-personal-si-autopromovare-2/

https://despresufletulmeu.wordpress.com/2013/03/29/atelierul-de-branding-personal-si-autopromovare-3/

(pe 4 nu-l cautati pentru ca nu am considerat ca este de impartasit, cei care trec pe aici deja stiind sa lucreze cu multe dintre retelele care ne-au fost explicate)

Cu această ocazie am vorbit despre tehnica *elevator pitch*. (O lecţie de viaţă de la o bătrână ca mine: anul trecut, la cursul de scenaristică, am învăţat despre lucrul acesta, însă nici nu a fost atât de interesant ceea ce ni s-a predat, nici nu au fost prea multe idei despre cum se face … aşa că acum parcă era pentru prima dată când auzeam. Dacă nu pui în practică imediat ceea ce înveţi, vei pierde noţiunile şi la un moment dat tot le vei şti, dar… de ce să treacă anii?)

Ce este *elevator pitch*? Ceva care ar putea să fie poantă, dacă nu ar fi real :-)! Imaginează-ţi că eşti in lift, cu omul de care depinde viitorul tău şi ai doar 2 minute cu el, poate pentru singura dată în viaţă. Ce spui pentru a-l convinge să te ia în seamă pe tine dintre 100 de oameni care candidaţi pe acelaşi post?

Trei stiluri interesante de alcătuire a unui astfel de pitch (discurs de vânzare – a propriei persoane 🙂 ) am descoperit şi mie mi se potriveşte cel amuzant – mă voi compara cu un personaj din desene animate şi voi spune poante pe seama calităţilor mele.

Mai mult amănunte, la Atelierul de Branding Personal de la Fundaţia Calea Victoriei.

Un gând despre &8222;Atelier practic de Branding Personal si autopromovare (5)&8221;

  1. Pingback: Atelier Practic de Branding Personal și Autopromovare (7) | Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

