Cătălina Beța și Sorin Terinte – April in Paris

Am fost invitată la concertul Cătălinei Beța de o cunoștință pe care n-aș fi avut-o dacă nu exista blogul. (Despre această experiență, altădată.) Cătălina Beța, solistă de jazz, a cântat împreună cu Sorin Terinte, un excepțional pianist, într-o sală intimă a teatrului-restaurant La Scena. Mi-a plăcut atmosfera prietenească și oricând aș cumpăra un cd al ei. Și sigur voi mai participa la concerte de-ale ei.

catalina beta si sorin terinte

Mi-aș dori ca în curând să văd pe Youtube clipuri de la concert, mai ales din a doua parte! 🙂

Vreau să închei cu ceva special. Ceva de care mi-a amintit Cătălina, prin cântecul ei din repertoriul lui Jacques Brel – Ne me quitte pas.

Când a început melodia, mi-am amintit-o pe Angela Similea cântând superba melodie de dragoste și emoția a fost și mai mare. Pentru cei care prețuiesc valoarea:

Lasă un răspuns

