Curs de Promovare a Antreprenoriatului în Industriile Creative – Crește talente!

Eu nu mai știu cum am aflat despre cererea pe care trebuie să o trimiți pentru a participa la cursul *Promovarea Antreprenoriatului în Industrii Creative*. Dar știu că am aplicat de mai multe ori și niciodată nu am fost selectată. Luni, când am primit mesaj că sunt invitată să particip la curs, am suspectat ceva amuzament pe seama mea din partea colegilor care mai fac așa ceva, în cercul nostru de prieteni. Ne mai hlizim și noi făcând poante – mesaje ca voucher din Elveția :-), mesaje ca din partea Asociației Detectivilor… Știindu-i trăzniți, i-aș fi putut vedea autori de așa ceva, mai ales că mereu fac poante pe mania mea pentru cursuri, dar sigla și seriozitatea informării m-au determinat să iau lucrurile în serios. Așa că azi am participat la prima zi a cursului Antrepronoriatul în Industrii Creative.

Cei care sunteți din Iași, Timișoara și Cluj gândiți-vă serios dacă nu cumva vă interesează această ofertă.

Care sunt industriile creative este scris aici.

Voi reveni mâine cu mai multe amănunte, dar eu vă sfătuiesc prietenește – luați în serios această idee.

4 responses to this post.

  1. Am dat mai departe, draga mea… 😉

    Răspunde

  2. Pare interesant.Mai greu pentru cei din ,,colţurile proviinciilor”.Eu ma gandeam să mă inscriu la Introduction to Art: Concepts & Techniques de pe coursera.(https://www.coursera.org/courses?cats=arts).

    Răspunde

    • fiecare se duce unde crede că e mai bine!
      dar dacă ai avea un proiect pe care ți-ai dori să-l pui în practică și ai fi habarnistă 🙂 la capitolul antreprenoriat, acesta este excelent. am avut o colegă care a venit de la Iași special, pentru a face cursul, n-a contat că a trebuit să plece de la treburi și că era în oraș străin.
      sunt convinsă că tu pui bine în balanță totul.
      eu una sunt atât de încântată că l-am făcut…. 🙂

      Răspunde

Lasă un răspuns

