100 de ani de ASE

IMG_8043Am întâlnit știrea de două ori – 100 de ani de Academie de Studii Economice. Iar expoziția am găsit-o la Romană, adică pe gardurile ASE-ului. Astfel am aflat și eu, necunoscătoarea, despre unele dintre personalitățile care au predat la prima facultate absolvită de soțul meu.

IMG_8030 IMG_8031 IMG_8032 IMG_8033 IMG_8034 IMG_8035 IMG_8036Bucureștenii pot parcurge cu proprii ochi și celelalte panouri cu nume și informații. Dacă aveți drum pe acolo, nu vă grăbiți. E vorba despre istoria noastră!

Lasă un răspuns

