Atelier Practic de Branding Personal și Autopromovare (7)

Joi, 26 aprilie 2013 – ultima întâlnire din cadrul atelierului organizat de Fundația Calea Victoriei. Am scris despre participarea la acest curs:

https://despresufletulmeu.wordpress.com/2013/03/08/atelier-practic-de-branding-personal-si-autopromovare-1/

https://despresufletulmeu.wordpress.com/2013/03/15/atelier-practic-de-branding-personal-si-autopromovare-2/

https://despresufletulmeu.wordpress.com/2013/03/29/atelierul-de-branding-personal-si-autopromovare-3/

https://despresufletulmeu.wordpress.com/2013/04/15/atelier-practic-de-branding-personal-si-autopromovare-5/

La capitolul Decizii, așa ca de final 🙂 , fiecare a spus ce a descoperit despre el, datorită cursului, și ce are de gând să facă mai departe. Să spun drept, eu datorită cursului m-am înscris la cel de formatori și mi se pare că, în sfârșit, am realizat ceea ce trebuia făcut de multă vreme. Pe de altă parte, datorită acestui curs, m-am înscris și la cel de antreprenor în industriile creative. Ceea ce a fost excepțional pentru mine! Nu în ultimul rând, am reușit să pun piatra de hotar pentru o realitate pe care o sesizam mereu, dar de care mi-era cam jenă. Despre ce e vorba?

100% sunt bucuroasă de mine. Pentru că eu sunt fericită cu mine însămi. Dar, câteodată, 70% mi-e cam jenă să mă arăt așa cum sunt, pentru că reacțiile oamenilor sunt de genul: *Ești femeie serioasă, termină cu prostiile astea!* , *Tu altă treabă n-ai?* , *Când o să-ți vină mintea la cap?*… Acestea sunt reacțiile când cei din jur mă văd că primul lucru pe care îl fac este să mă duc la raionul de jucării, amintirile pe care le cumpăr din țările vizitate sunt cărțile de copii sau jocurile cu specific local, postul tv urmărit cu precădere este cel al desenelor animate (pașnice, evident, nu mă uit la urâtanii! 🙂 ). Oamenii au așteptări de la tine și tot mereu te pisează când nu intri în tipare, dar ce să fac, mi-au trebuit niște ani buni ca să accept că așa sunt și așa îmi place să fiu, că n-o să ies din această stare, chiar dacă unii mă consideră superficială, chiar dacă alții mă consideră dusă cu pluta…

Pentru cei care au această experiență și încă luptă cu ideea că sunt defecți, dacă nu seamănă cu ceilalți, o rugăminte: fiți autentici. Dați ce e mai bun, în stilul vostru, decât ce e mai prost, pentru că așa împliniți gustul altora! Fiți bucuroși, cu cât sunteți mai deosebiți – trăim într-o lume în care uniformitatea ne face să nu avem loc de muncă (prea au toți facultăți, cu același profil) și, sufletește, să nu ni se simtă lipsa (dacă toți punem în practică toate lucrurile în același fel, de ce ar vedea cineva că Cineva anume lipsește? Robotul de serviciu, fie el și uman este la dispoziția noastră, ce ne pasă de absența unui om, care este copie fidelă a ceea ce deja avem?).

Căutați o cale personală de a pune în practică talentele specifice și nu vă mai simțiți vinovați că nu sunteți X sau Y sau Z. Versurile lui Nichita *ce bine că ești, ce mirare că sunt*, de multe ori, au conotații negative în forul nostru interior, de inferioritate. Ce-ar fi dacă am zice: *Ce bine că sunt cum sunt!* și ne-am vedea de viață, mai departe?

3 gânduri despre &8222;Atelier Practic de Branding Personal și Autopromovare (7)&8221;

  1. draga mea, imi place decizia ta de a fi formator., e ceva ce ti se potriveste manusa. daca ajungi cu vreun workshop sau curs prin orasul meu sa stii ca vin cu toata familia si imi aduc si prieteni cu mine . asa ca un curs il ai asigurat :). felicitari pentru tot ce faci si mult succes in tot ce iti propui!

    • adevărul este că mi-am propus să ajung prin orașul tău la toamnă. poate nu septembrie, dar octombrie, poate pe final, sigur. și, sincer vorbind, abia aștept. și dacă vreodată chiar mă apuc de ținut cursuri, pentru cei ca tine, dragi mie, locurile gratuite, în față, sunt mereu rezervate. te îmbrățișez.

Lasă un răspuns

