Marcel Pavel – Very classic

Am spus dintotdeauna că nu mă pot număra printre ghinioniști, de aceea nu iau prea mult în seamă principiile lui Murphy. Am avut mereu parte de necazuri, dar raza de lumină se arăta mereu; parcă era corul de îngeri care cânta la nașterea Mântuitorului, cor pe care mulți l-au considerat o simplă stea.

În această dimineață, o fată de pe Fb se lăuda că se duce la concert, toți o felicitau, eu am întrebat la care… Da, văzusem afișele cu el. Dar nu îl luasem în calcul. Și în 2 ore sună un telefon: Mergi la concert? Marcel Pavel – Very Classic!

După cum spuneam, eu (și dacă sunt dezamăgită de unii prieteni) văd cum se ridică alții pentru a le lua locul sau pentru a le suplini neputința de a fi adevărați prieteni, în anumite momente. Aceasta este delicatețea Cuiva de mai presus de noi, Care ține mereu să-mi dea semne că sunt importantă pentru El și că mă prețuiește.

Ei bine, la concert s-a intrat greu. Greu, adică a fost o dezorganizare totală; sigur că nu era solistul de vină 🙂 .  Anterior, a fost un târg și oamenii strângeau lucrurile, nu se putea trece peste obiectele lor, unele erau fragile, așa că s-a dat drumul târziu, doar pe la anumite uși etc. Doamnele cu ifose strâmbau din nas: Mai bine mergeam la Paula Seling, acolo nu cred că era așa ceva! (Eu sunt fericită că pot să mă acomodez și cu binele și cu răul, așa că am considerat  că merită să îndur 10 minute pentru ca apoi să mă bucur de restul. Oricum, repet, aceasta nu ține de solist!)

Primul invitat al lui Pavel a fost Iordache Basalic. Am fost atât de încântată de el încât trebuie să recunosc: mă declar fan!

Al doilea invitat, Vlad Miriță. Și da, au fost cei trei tenori români demni de aplaudat.

Excelent a fost și cel de-al doilea trio surpriză: Miriță, Pavel și Cotabiță.

Poate tehnicul nu a fost prea inspirat, poate vocile au mai scăpat pe ici pe colo, dar un lucru este clar: atmosfera a fost intimă, ca și când toți am fi făcut parte din aceeași familie. Iar faptul că Marcel Pavel nu se sfia și spunea tot ce gândea și simțea, a demonstrat încă o dată că există oameni care nu țin atât de mult cont de ceea ce le-ar cere eticheta, cât se bucură pur și simplu că trăiesc. Și, da, în acest domeniu Pavel este la mine acasă 🙂 .

Invitați au fost și sora sa, Gina și fratele său, George. Iar cuvintele dedicate mamei lor sigur au atins inimile fiecăruia dintre noi: *Mă uit la chipul tău și văd fericirea de pe el și mă bucur că am reușit să facem asta, după toate momentele dificile prin care am trecut.*

Au fost atât de plăcute orele de la Sala Palatului, iar eu nu am unde să adăpostesc toate impresiile și toate emoțiile, aici, pe blogul meu. Trec peste toți ceilalți invitați, le mulțumesc și eu celor care au reușit să vadă dincolo de ceea ce era Marcel Pavel acum 13 ani (el singur a spus asta, de aceea îl dau ca exemplu pentru un discurs motivațional: nu numai că a avut un boom datorită melodiei lui Komornic și a devenit din cântărețul de bar, un cântăreț de muzică digerată de toți 🙂 , dar a mers mai departe, demonstrând că se poate să atingi o nouă țintă: solist de Very classic!) și l-au încurajat să meargă în această direcție! (Aici, ca lecția să fie și mai zguduitoare, cei care au insistat ca el să se dezvolte nu erau colegii de breaslă, ci oameni din cu totul alte zone! Așa că cei ce nu aveți nicio legătură cu arta, ajutați-i și pe alții care se ridică acum!)

Închei cu un capitol care poate smulge zâmbete ironice: ce poate fi cel mai romantic lucru în univers? Pentru fiecare e diferit. O prietenă spunea că a primi un inel cu diamant înfășurat într-un ziar este cel mai romantic lucru pe care și-l poate închipui. Eu cred că a asculta muzică din genul Very classic și a urmări cum se formează tablouri cu chipuri sau scene din nisip este romantismul pur. Cum la cele mai multe melodii pe 3 ecrane mari erau proiectate astfel de imagini, am fost chiar copleșită de încântare.

Melodia mea preferată?

4 gânduri despre &8222;Marcel Pavel – Very classic&8221;

  1. Cu adevarat esti iubita atat in Cer cat si pe Pamant :). Ma bucur pentru tine ca ai fost si iti multumesc ca ai impartasit cu noi. Ma bucur ca am citit si ca am simtit si eu ca a fost asa cum ma asteptam sa fie. Zilele trecute ma gandeam la concertul asta si ma intrebam cum va fi. Marcel Pavel avea emotii imense de cate ori vorbea despre acest proiect. Ma bucur ca am citit la tine despre si ca ai scris de bine :). Sa pastrezi lumina spectacolului in suflet si sa o transmiti cu bucurie si altora!

    • n-a fost nimic de genul Nota 10 pentru perfecțiune. a fost eleganță, dar au fost și bâlbe, au fost și neconcordanțe, însă cine așteaptă azi desăvârșirea, când te poți bucura pentru cei dragi chiar și cu firimituri de bine. eu am fost fericită că măcar doi dintre artiștii consacrați au fost în sală: Irina Loghin și Mirabela Dauer… păcat că artiștii, în general, nu știu să se bucure alături și pentru cei din breasla lor…
      măcar ei sunt cu o treaptă mai elevați… ce să mai aștepți de la … muritori?

Lasă un răspuns

