Muzeul Crucii – Sala Dalles

Pregătiri pentru plecare, să fie, dar lucrul acesta nu mă împiedică să văd în jur! Ajungând pe Magheru, în dreptul Sălii Dalles, am descoperit ceva. Invitația este deschisă tuturor, până pe 2 mai, între 10 și 21 (și mai e și gratis 🙂 !). Las pozele să vorbească dacă merită să mergeți sau nu! Și, dacă mergeți, lăsați-mi și mie un mesaj, dacă a meritat! (Mai ales spuneți-mi cum vi s-a părut zgomotul provocat de bătaia cuielor pe cruce, zgomot pe care aveți permisiunea să-l faceți, dacă intrați în *joc*.)

IMG_0001IMG_0002IMG_0008IMG_0011IMG_0017IMG_0019IMG_0023

6 gânduri despre &8222;Muzeul Crucii – Sala Dalles&8221;

  1. I-am vazut si eu pe cei trei ieri in fata la Dalles. Daca nu m-ar fi durut asa rau picioarele as fi intrat sa vad si eu Muzeul dar asa, m-am tarat chinuitor spre casa, unde am mers doar pe calcaie toata seara :-((

  2. Mai aud si eu lucruri frumoase in Romania 🙂
    Nu vreau sa fiu rea dar am vorbit recent cu cineva care are o mica afacere in Romania si nu mi-a venit sa cred cat trebuie sa dea statului.
    Deci tu muncesti tu platesti 😦
    Din venitul ala mic mai trebuie sa si imparti dar nu cu oricine caci daca ii dadea la saraci nu ii parerea rau dar ….cu cine sa te pui ?! cu mafia romana ?!

Lasă un răspuns

