Peninsula Istria, 2 mai 2013

7 responses to this post.

  1. Draga mea, ai castigat premiul de la Cadouri BBlusi :). Astept un mesaj cu adresa de livrare si numarul de telefon. Multumesc pentru ca ai participat 🙂

    Răspunde

    • Îți mulțumesc din suflet.
      Acum sunt plecată din țară. Mă întorc abia săptămâna viitoare, la sfârșit.
      Să nu dai altcuiva cadoul, abia aștept să mă joc puțin cu lucrușoarele acelea 🙂 .

      Răspunde

  2. Are înca un ușor iz din propaganda comunistă, dar merge. E recognoscibil, ușor de asimilat și vrei să vezi locul. România noastră nu vrea să recunoasă că brand-urile ei sunt – Dracula și Ortodoxia.

    Răspunde

  3. Posted by cireshica on 3 Mai 2013 at 09:02

    wow, ce draguuuutz!!!! sa ai o excursie de vis, albinutza mea. mi-e dor de tine deja! si fa poze muuuuulte. si posteaza-le sa le vedem si noi.

    Răspunde

  4. Posted by Josue O. Joseph on 9 Mai 2013 at 22:32

    Rovinj – este o alta statiune vestita, cu multe cladiri istorice si palate resnascentiste si baroce. Vechiul centru este amplasat pe o peninsula, o fosta insula legata de mal in 1763.

    Răspunde

Lasă un răspuns

