Croaziera pe Brela, Baska Voda și Makarska, 6 mai 2013

6 gânduri despre &8222;Croaziera pe Brela, Baska Voda și Makarska, 6 mai 2013&8221;

  1. Pingback: SOACRA CU TREI NURORI de Ion Creanga - Povestiri de lecturi școlare

  2. Minunate locuri ! Imi pare bine ca ai postat aceste articole despre Croatia. Le voi arata alor mei, ca sa-i conving ca avem ce vedea acolo ! Multumesc !

    • Zina, iti spun sincer: imaginile sunt slabe fata de ceea ce e acolo.
      Eu nu am putut sa cred ca ma voi atasa atat de mult de aceasta tara. Dar s-a intamplat ca, in sfarsit, dupa 21 de tari, sa spun ca aceasta imi place mai mult decat toate. Adevarul este ca nici nu am pierdut niciun minut – e bine sa fii cu masina personala, ca sa te poti deplasa pentru a o vedea in toate frumusetea si pentru a putea sa te deplasezi cand vrei. De asemenea, e scumpa. Chiar daca pare ciudat, e mai scumpa decat… Danemarca, Suedia… (mie ele mi se pareau cele mai scumpe pana acum!). Oricum, nu trebuie neaparat sa iei amintiri de peste tot, poti manca mai putin sau poti astepta sa te intorci acasa sa bei o cafea, nu tre neaparat sa o iei pe cea de 7 euro din cel mai neinsemnat loc…
      Insa merita. Eu vreau sa ma intorc. Nu mai spun ca as vrea sa stau acolo definitiv… 🙂
      Dar au mai multa trecere nemtii, italienii si austriecii decat altii… (asta cand fac turism, nu ca sa se stabileasca acolo… 🙂 )
      Eu oricand pot sa-ti dau detalii, cu drag. Si ruta, traseele pe care am fost, in caz ca te intereseaza.

  3. Imaginile sunt atat de frumoase, ca ti se taie rasuflarea,iar muzica este perfect aleasa !Sotul meu a fost pe acolo,dar vederile si povestea nu pot suplini trairile in fata minunilor naturii.

    • da, este o realitate: ceea ce se vede acolo este mult mai pătrunzător decât ce scoate aparatul de filmat. mi se pare nedrept să nu poți însă păstra în amintire totul… pentru că mintea noastră nu ne dă posibilitatea aceasta – doar ochiul se bucură pe moment și gata!

Lasă un răspuns

