Impreuna vom invinge – cu sau fara oameni, dar mereu cu muzica!

Zilele acestea mi-am amintit o melodie: a venit de niciunde, din strafunduri. Eu pot trece peste toate; cu sau fara prieteni. Chiar si fara muzica.

Dar ar fi fad! Oamenii si muzica sunt sensul vietii!

De 2 saptamani se intampla lucruri ca in Zona Crepusculara, prietenii devin dusmani, prietenii se bucura de orice cadere, insa de fiecare data imi dau seama ca exista viata, dupa orice fel de intamplare!

7 gânduri despre &8222;Impreuna vom invinge – cu sau fara oameni, dar mereu cu muzica!&8221;

    • sunt absolut de acord, mai ales atunci când te știi nevinovat! ești absolut liniștit și știi că Cineva va face dreptate! pentru că, da, prietenii știu de ce… și chiar și cum! 🙂

    • ai prefera să cerni cu ciurul fulgi de zăpadă, nu prieteni! dar dacă n-ai încotro, până la urmă găsești chestia asta mult mai interesantă decât dacă ți-ar merge bine mereu!

    • sincer, eu daca nu as fi avut blogul, treceam mai greu peste problemele cu care m-am confruntat… asa ca multumesc inventatorilor pentru wordpress! si celor care il folosesc, pe langa mine.

Lasă un răspuns

