Celui mai drag sufletului meu… – Nicu Alifantis și muzica lui

De drag ce-mi este l-am inclus în Marea Carte a Prietenilor, chiar dacă nu mă cunoaște. Ce contează? Eu îl cunosc :-), după cum scriam și aici.

Și pentru că îl cam urmăresc 🙂 , am participat și la ultimul Gaudeamus, la lansarea unei cărți, unde a participat și el.

Anul acesta, cel drag inimii mele, Nicu Alifantis, împlinește 40 de ani de muzică, ocazie cu care lansează un album nou intitulat MOZAIC și a cărui lansare se va face printr-un dublu concert în zilele de 20 si 21 mai 2013 la Opera Nationala din Bucuresti.

Pentru acest album a fost construit un website special www.alifantismozaic.ro în care pot fi ascultate părți din fiecare piesă de pe noul album.

Cum este noul album?

Maestrul însuși afirmă:

*A fost o poveste de dragoste, spusă în diferite feluri, graiuri, aidoma unui mozaic.

Un amalgam de ritmuri şi stiluri muzicale, de instrumente clasice şi exotice, de sonorităţi neaşteptate, precum o îmbrăţişare deosebit de tandră. 14 cântece dedicate femeii, dragostei şi prieteniei, fiecare cu istoria sa.*

Sunt dintre cei care spun cuvinte multe, dar când e vorba despre muzică, tac!

Și abia o aștept pe cea nouă, pentru a o iubi la fel ca pe cea veche, veche, dar cu valoare infinită.

Cele mai potrivite acorduri pentru a-i mai spune o dată cât este de important pentru mine… *Ce bine că ești!* (Să ne fii cât mai mult!)

 ……

Cei care au mai scris despre aceasta, oameni care-mi împărtășesc dragostea:

12 responses to this post.

  1. Imi place articolul foarte mult deoarece actiunea pe care o faci este una foarte frumoasa si imposibil sa nu adaugi la favorit blogul. LA MULTI ANI MAESTRE!

    Răspunde

  2. Sa ne fie cat mai mult….

    Răspunde

  3. Posted by psi on 14 Mai 2013 at 20:40

    mai lasă-mă un fir de nisip,
    mai lasă-mă o umbră
    şi poate iarăşi am să zic
    luminii să ne-ajungă.
    din mozaicuri şi din vers
    mai lasă-mă o secundă
    să torc un sens, un gând invers
    şi-apoi din râs să ningă…
    la mulţi ani, maestre!

    Răspunde

  4. […] Mircea, Olimpia, Alexandra, Mădălin, Iuliu, Dragoș, Mihaela, Elly, Ioana, Mihaela, Crina, Oana, Despresufletulmeu, Gabriela, Oana, […]

    Răspunde

  5. Si mie imi place mult Alifantis, nici nu stiam ca lanseaza un nou album 😦 cred ca sunt prea rupta de realitate in ultima vreme…

    Răspunde

  6. Multumesc pentru link

    Răspunde

  7. […] Campanie-Surpriză BlogalInitiative: Cristina, Cabral, Cristi,  Oltea, Cristina, Auraș,Claudia, Ruxa, Dan Byron, Gabriel,  Chinezu, Nicu, Make, Cristian, Alina,Alexandra, Dragoș, Răzvan, Cătălin, Daniela, Silviu, Ciprian, Valentin, Ioan,Istvan, Alexandra, Andreea, Camelia, Robert, Sabina, Ionela, Răzvan, Adrian,Oana, Georgiana, Raluca, Marius, Silvia, Vali, Zolty, Hristo, Andreea, Zamfir,Ștefan, Giulia, Gabriel, Elena, Robert, Vecinadeblog, Sorinel, Mircea, Olimpia,Alexandra, Mădălin, Iuliu, Dragoș, Mihaela, Elly, Ioana, Mihaela, Crina, Oana,Despresufletulmeu, Gabriela, Oana, Carmen, Andreea, Daniel, Dana, Alina.(Listă “Vinovat”, preluată de la Vlad) […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

