Caietele aventurii prin jungla … clasei – Skag AR

Am o colecție grozavă de caiete. Am adunat de-a lungul timpului agendă peste agendă, carnețel peste carnețel. La început, am făcut-o dintr-o dependență de a scrie – când eram copil se găseau rar hârtii pe care să scrii 🙂 .  Apoi a devenit o colecție care m-a prins, tocmai pentru că erau greu de găsit exponatele. După Revoluție, când îmi căram colecția cu 80 de obiecte, din casa părinților spre București, unde mă mutasem, trenul a plecat prea devreme din stație, iar mama a aruncat geanta mea în vagonul următor: fără ca eu să știu, fără să existe telefoane mobile prin care să fiu anunțată că, totuși, colecția e cu mine… 🙂 (da, vă rog, nu mă întrebați de ce a făcut asta, am întrebat-o eu și ea se crispa toată… și-a imaginat că înțeleg că acesta e gestul normal, să arunci din goana trenului pachetul. Ce, voi nu credeți că așa se face? 🙂 Eu habar n-aveam că acesta este ritualul… Dacă nici eu, fiica ei, nu m-am gândit la asta… Chiar câți dintre noi ar fi procedat așa?)

N-am recuperat nimic din acel bagaj. Cine l-a luat, s-a simțit foarte bogat! Pe lângă colecția aceasta, mai aveam și colecția cu abțibilduri (vreo 3 kg! 🙂 ) și pe cea de felicitări (vreo 300 de bucăți). 🙂

De fapt, e de plâns, nu? Acum pot să zâmbesc pentru ce s-a întâmplat atunci. Atunci, am bocit săptămâni în șir. (Dar, dacă aș fi putut să-mi imaginez dezamăgirea omului care spera la cine știe ce valori 🙂 , poate mă relaxam. Eu, însă, nu vedeam decât cum face respectiva persoană focul cu *hârtiile* mele – pentru că, nu-i așa, toate minunile mele erau … hârtie!)

Ei bine, să depășim momentul căci mi-am refăcut toate colecțiile.

Iar acum sunt încântată pentru ceea ce aș putea să adaug colecției de caiete.

Caietul Skag Ar

(mai multe informații la finalul articolului)

Pentru o demonstrație despre Ce Poate și Ce Face acest obiect, accesați aici. (Și, cum spuneau bătrânii, fiți pregătiți să vă faceți cruce, maică! 🙂 )

Întrebarea mea, desigur, ar fi… cu jucăriile am rezolvat problema în familia mea: eu le am pe ale mele, fiul meu pe ale lui – mai atentez câteodată la ale lui și i le mai împrumut câteodată pe ale mele ca să doarmă cu ele.

Uneori, mai trece pe la locul meu de muncă și descoperă vreo jucărie de-a lui, pe care am luat-o într-o dimineață cu mine, că prea îmi aducea aminte de el când era mic și simțeam nevoia de așa ceva, iar după ce mă muștruluiește și-o ia înapoi (chiar de curând m-a întrebat: dacă vin acum în inspecție pe la biroul tău, câte dintre plușurile mele au aterizat iar pe la el? 🙂 ).

Dar cu acest caiet cum vom face?

Cum vom face pentru că sigur el îl va dori, eu îl voi pofti 🙂 .

Singura șansă, pentru el, desigur, ar fi să-și facă blog și să participe la campania celor de la Blogal Inițiative , campanie în care vă invit pe toți cei care mă citiți și aveți blog să vă înscrieți până pe 19 mai. (N-am să adaug, *pe toți cei tineri*, că la un astfel de îndemn … eu nu ar fi trebuit să scriu! Ce să mai… campania e pentru toți!)

………………….

 

Pentru Caietele Skag AR, ai nevoie de:

  • un caiet Skag AR (sunt 8 modele disponibile);
  • un smartphone
  • aplicatia Skag AR, descărcată gratuit din Google Play sau App Store
  • deschiderea aplicației și postarea ei deasupra caietului….   și magia se va dezlănțui.

Figurinele 3D apar animate pe ecranul telefonului tau (sau al tabletei tale).

Te distrezi, te relaxezi, te bucuri de lumea ta virtuala.

(Caiete cu spira metalica, coperta din carton, 2 subiecte, 7 modele disponibile, tip: dictando, 60 file, format A4)

Au mai scris despre aceasta:

Un gând despre &8222;Caietele aventurii prin jungla … clasei – Skag AR&8221;

  1. Pingback: Colectia de caiete | Despre sufletul meu

Lasă un răspuns

