Francis Thompson – The Hound of Heaven

Am fugit de El pe potecile nopții și ale zilei;

Am fugit de El prin tunelurile anilor;

Am fugit de El prin labirintul întortocheat

Al minții mele; și m-am ascuns de El

După paravanul lacrimilor și al hohotelor de râs.

Am auzit din spate sunet apăsat de Pași venind spre mine,

Mă urmau fără grabă

Și cu cadență măsurată,

Înaintând pașnic, dar ceresc insistent

Și răsunau – iar un Glas suna

Mai insistent decât Pașii –

*Toate lucrurile îl trădează pe cel care Mă trădează pe Mine.*

Francis ThompsonThe Hound of  Heaven

……

Dacă știți vreo carte cu întregul poem, în limba română, vă rog să mi-o șoptiți și mie!


Lasă un răspuns

