Iubescus, iubescus…

29 🙂 .

Copilul meu îmi spune Pitica. Și se hlizește pe seama mea, că nu ajung să iau lucrurile de pe etajere – vine și mi le dă el, ca să nu mă urc pe vreun scaun și să cad cu sau de pe el.

Îmi amintesc de vremea când era mic: se juca de-a cățelul. Adică el era cățelul! Și se punea în patru labe și lătra până când răgușea. Uneori, când mai schelălăia ca și când ar fi obosit, mă amuza și mă puneam lângă el și-i ziceam, în loc de Te iubesc… – Iubescus, iubescus, iubescus…

La un moment dat s-a oprit din lătrat și deranjat de intervenția mea, care-i întrerupea joaca, mi-a zis: Iubesc, iubescus, da* nu vezi că eu lat(r)u?

Și acum se amuză pe *neputințele* mele…

Vine ziua copilului…

La 1,70 mai trebuie sărbătorit? 🙂

19 gânduri despre &8222;Iubescus, iubescus…&8221;

    • hai că m-ai amuzat… cred că nu și-ar permite să glumească în fața ei… el e foarte sobru când vine vorba despre cea pe care o iubește (și evident că știe că se va căsători cu ea! ea, la fel de evident, habar n-are!)
      e mai bine să fie ca brazii, dar parcă nu-l mai simt copil…

      • In comparatie cu tine….al meu este inca un copil…comportament , vorbe uneori ..chiar daca o saruta unori pe cealalta!

    • culmea e că atunci când îl tratez ca pe copil (dar nu ca acea mamă care i-a pocnit o palmă fiului ei de 29 de ani, care era ținut de braț de prietenă: ți-ai pus, prostule, căciula în cap?), mi se pare că-i răpesc din pofta de zbor… 🙂
      și-apoi are el chef de pisiceală și mi se pare că … e infantil…
      poate că ți-e greu să înțelegi sentimentul, acum, cât sunt încă mici… 🙂

      • Noi avem avantajul inaltimii (eu – 1,80 cm, sotul pe la 1,90 cm) de care ne vom mai bucura cativa ani.

      • invidie maximă, într-un fel… pentru că vei fi mereu mamaaaaaaaaaaaaaaa… eu din clasa a 6-a să fiu piticaaaaaaaaaaaaa…
        da, e prima dată când îmi pare rău că nu sunt înaltă, în restul timpului am fost foarte încântată de micuțenia 🙂 mea.

Lasă un răspuns

