Al 400-lea abonat

25. 🙂

Am tot zis că voi da câte un dar celor care se vor abona și vor avea anumite numere care înseamnă ceva pentru mine (de exemplu, 133, că e mașina cu care circul des, 301 că e mașina care mă duce la lucru, 222 că sună bine, 333 că e o cifră perfectă), dar niciodată nu am reușit să fiu pe fază. De data aceasta, mă opresc din drum și rog persoana care s-a abonat cu aceste simboluri

Pearipileimaginației
http://sentimenteefemerewordpress.com

să mă contacteze pe despresufletulmeu@yahoo.com

pentru a stabili cum intră în posesia premiului. Dacă se poate, până pe 14 iunie, pentru că de pe 19 plec din țară și nu mai pot trimite darul.

4 gânduri despre &8222;Al 400-lea abonat&8221;

    • sa inteleg ca tu esti persoana respectiva, care s-a abonat a 400-a? pentru ca pe ea o premiez, nu pentru ca s-a abonat, ci pentru ca in experienta mea va fi un numar rotund tot timpul… iar de abonat la bloguri, nu ma abonez pentru ca si altii s-au abonat, ci pentru ca imi place blogul respectiv. iar daca imi place atat de tare un blog, pot sa nu ma abonez si sa deschid de 3-4 ori pe zi fila, pentru a vedea daca s-a mai intamplat ceva. spor-t la scris.

Lasă un răspuns

