Un doctor stomatolog bun în București

23. 🙂

Am cerut de multe ori ajutorul prietenilor pentru a găsi așa ceva. Dacă vă trece vreodată prin cap să tastați aceste cuvinte în Google, găsiți ceva idei despre cine nu este doctor bun 🙂 , că toată lumea se plânge. Nimeni nu face aprecieri: poate pentru că nu e nimeni mulțumit, poate pentru că nu le trece prin cap oamenilor să-și strige bucuria pe net.

Eu am fost foarte mulțumită în aceste zile de doctorul Ionuț Tudose. Pentru cei interesați, cabinetul este pe lângă Mall Vitan: Calea Vitan, 106, bl. V40, sc. 3, ap. 57, interfon 57.

Pentru cei care au probleme serioase dentare, în a căror gașcă mă înscriu, un doctor bun dă confort psihic – pentru că tratamentele sunt atât de chinuitoare.

One response to this post.

  1. eu chiar zilele acestea caut un dentist bun – deocamdata pentru Daria (in vara pentru mine) – ii cad 2 dinti sau asa ar trebui ca se tin scai de gingie si don’soara mea nu vrea sa ii lase sa cada – a prins drag de ei de 2 saptamani 😛
    multumim pentru recomandare

    Răspunde

Lasă un răspuns

