Slatina, jud. Olt

16 🙂 .

Slatina, reședință de județ :-), se împarte în două, cel puțin în mintea mea: orașul de jos și Steaua (un fel de cartier). Restul este centru… Urcând dinspre Olt, am făcut cunoștință cu *înfrumusețările* aduse de cei 6 ani în care nu am mai bântuit-o.

1 (2)Cred că această chestie din fața Palatului Administrativ ar trebui să fie o fântână arteziană. Dacă ajungeți pe acolo și funcționează, aș fi și eu curioasă cum arată!

2Știind că de Slatina sunt legate cel puțin 2 nume mari – Ion Minulescu și Eugen Ionesco – cine credeți că ar putea fi acest Gulliver în țara piticilor, din același parc (cel din fața Palatului Administrativ)? Eu înclin spre al doilea, dar ceva care să-mi adeverească bănuiala nu am găsit.

4. MAIA DGAIA DGEIFCA IUTIFPEC OLTAm ținut neapărat să apară și această clădire (nu știu ce este acum, aici!) pentru că m-a amuzat dintotdeauna numele ei (cu punct după fiecare literă, bine?): MAIA DGAIA DGEIFCA IUTIFPEC OLT.

5Cred că e de frumusețe pusă acolo; dacă are vreun simbol, nu l-am găsit scris pe nicio tăbliță.

Orașul a ajuns să fie cochet – mai trebuie să fie în stare să-și hrănească oamenii.

Lasă un răspuns

