Florile orbului – Să educăm prin pilde și povestioare (Editura Presa Bună)

13. 🙂

Un orb petrecea fiecare clipă liberă în grădina sa, de care avea grijă permanent, indiferent de anotimp.

Un trecător îl întreabă: *De ce faci munca asta? Și-așa nu vezi nimic din aceste frumuseți.*

Orbul răspunde: *De ce? Sunt cel puțin 4 motive. În primul rând rând, îmi place munca în grădină. În al doilea rând, pot pipăi florile acestea catifelate. În al treilea rând, pot mirosi parfumul lor. Al patrulea motiv ești tu.*

*Eu? Dar nici nu mă cunoști!*

*Nu, dar știu că oricine trece pe lângă grădina mea și se bucură de ea, intră în vorbă cu mine. Așa că zilnic îmi fac zeci de prieteni!*

Un gând despre &8222;Florile orbului – Să educăm prin pilde și povestioare (Editura Presa Bună)&8221;

Lasă un răspuns

