Lansarea Revistei DOR 12 – J*ai bistrot

05. 🙂

N-am regretat niciodată că nu sunt frumoasă. Dar nu trece o zi fără să regret lipsa de talent artistic – mă refer la desenat 🙂 ! Pentru a se observa cât de mare este distanța dintre mine și artele plastice – până ieri nu am știut unde se află Facultatea de Arte Plastice. De câte ori am trecut pe străzile de lângă gară, m-am întrebat de ce or fi magazinele cu materiale de pictat într-un loc atât de insignifiant, cine vine să le deschidă ușa… Când colo, erau la botul calului pentru *nechezatul*pofticios al pictorilor și sculptorilor. De 20 de ani în București, făcând cursuri prin zonă, trecând mereu pe acolo și să nu am habar… Rușine!

Pe acolo a fost și lansarea revistei. Am ajuns devreme, cât să iau o masă și să-mi aștept prietenii – care n-au mai venit. La astfel de evenimente este bine să veniți cu prieteni, pentru că la 400 și mai mult chiar de persoane, câte erau acolo, singurătatea este maximă. Eu am regăsit o colegă de la Creativi, l-am cunoscut pe Anton, băiatul uneia dintre fetele care au citit pasaje din DOR, am studiat oamenii – în mod deosebit mi-am dorit să văd cum arată publicul DOR.

Am mâncat pâine făcută de o tipă fostă corporatistă, acum descoperitoarea propriei persoane, prin intermediul coacerii pâinii (nu râdeți! cel puțin nu acum – veți râde când veți afla cum a ajuns pâinea din Timișoara, unde a fost preparată – cu avionul! 🙂 ), am cumpărat revista și am plecat. Nu am stat la concert, pentru că unii mai au și alte treburi decât distracția. De exemplu, făcutul bagajelor! 🙂

Se străduiesc cei de la DOR să facă lucruri frumoase. Succes și pe mai departe!

Lasă un răspuns

