Unde dai şi unde crapă

02. 🙂

… în cazul unora chiar devine… unde dai şi unde … capră (sau ţap).

Aşa a fost cu postarea mea de pe FB, în care spuneam că îmi place să merg cu autobuzul pentru că simt mulţimea şi mă confrunt cu multe vieţi, (cu atât mai mult cu cât eu iau autobuzul de la capăt şi stau pe scaun, nu în picioare, ca ceilalţi, care petrec aproape o oră strivindu-se unul pe altul 🙂 ).

Un individ pe care apoi l-am şi scos din reţea comenta că ar fi bine dacă aş da de carnet, să nu mă mai lamentez atât… Ceva care era foarte romantic şi amuzant, pentru el devenise Zidul Plângerii.

Cum să scrii despre bucurii şi altul să reacţioneze, mustrându-te că te plângi? Măcar eu am putut să scap de un astfel de specimen. Pe când săraca nevastă, săracii copii, colegi şi vecini, trebuie să-l suporte în continuare.

Ce anume îi determină pe oameni să aibă astfel de reacţii? Sigur că nu voi şti niciodată.

Important este să nu fiu un astfel de om.

Lasă un răspuns

