America, America…

De cate ori ajungeam in Madrid, mama, patriot desavarsit, ma intampina cu un cos de flori in culorile tricolorului – nici fundita tricolora nu lipsea. 🙂

Cand cumnatul meu a venit in Bucuresti, l-am intampinat cu paine si sare. A fost foarte uimit ca nu i-am permis sa manance toate painea aceea, asa de mult i-a placut (ceea ce e o minune, ca ei nu prea se ating de painica!). Acum, cand sora mea m-a intampinat cu un cos de bunatati americane (se apropie 4 iulie), el i-a sugerat sa mi-l treaca pe sub nas si apoi sa il ascunda, sa nu il mai gasesc si sa jinduiesc la el, asa cum a jinduit el la paine. 🙂

Pentru unii, America inseamna Tara tuturor posibilitatilor. Pentru mine, America este tara in care se afla mama, sora mea (pe care nu am vazut-o de 8 ani) si cei doi nepoti (pe care nu i-am vazut  decat prin intermediul domnului Skype). Sotul meu i-a vazut des, pana si copilul a ajuns si si-a vazut verisorul. Eu, nu. De la nunta lor nu am mai calcat pamantul libertatii din varii motive 🙂 .

Acum am ajuns si voi alege dintre cele pe care le vad lucrurile mi se par interesante – nu pentru cei care au venit des pe aici (SUA), ci pentru cei care nu au ajuns niciodata. Asa ca, daca ati fost prin SUA, ce urmeaza nu e pentru voi. Sau… mai stii? 🙂

cadou

 

2 responses to this post.

  1. Eu am amanat vizita in SUA pentru anul viitor, din motive binecuvantate… Asa ca nu mi-ar strica o introducere in tema. Astept impresii si bunatati americane, cu si fara steag!

    Răspunde

Lasă un răspuns

