Dresura de soimi, bufnite si vulturi

DSCN6012 DSCN6044 DSCN6052

La Bibliotecă, activități de toate felurile, pe care noi le-am numi *inedite*, dar pentru ei sunt absolut *normale*.

Aceasta, în care ne-au fost prezentate păsările din foto și multe altele, a fost organizată de American Eagle Foundation.

Copiii au fost învățați să facă și să protejeze cuiburile de păsări, dar s-au și distrat când a început *curcanul* (foto 2) să zboare, de la o îngrijitoare la cealaltă – li s-a cerut să nu ridice mâna, pentru că pasărea merge exact spre mâna care-l cheamă.

Ascultând sunetele făcute de vulturul american, mi-am amintit filmul Spirit, în care calul se întrecea cu pasărea, iar urechile mele nu puteau crede că acelea erau zgomote specifice ei… Acum m-am convins că cei din filmele animate folosesc realitatea.

15 gânduri despre &8222;Dresura de soimi, bufnite si vulturi&8221;

  1. yup, si la noi au venit astia vara trecuta, la biblio. Fie-mea a fost absolut incintata. Au mai venit si alte asociatii de animale, la un program au avut si un sarpe piton,pe care fie-mea, curajoasa, a pus mina 🙂

    • pi-ton?
      de fapt, înainte, eu n-aș fi crezut că e posibil să stai în aceeași încăpere cu o zburătoare de felul acela, așa că de acum nu mă mai mir de nimic. 🙂

      • la biblioteci au frecvent programe de astea si nu numai cu animale, au si cooking for kids ,unde copiii chiar pregatesc ceva, crafting, stoty time., etc etc. E chiar misto. Noi mergem saptaminal la cite un program/spectacol/clasa.

      • și eu particip acum cu mare bucurie.
        poate voi reuși să fac ceva din aceste programe și la biblioteca de copii unde fac eu voluntariat, în București.

      • ar fi super, mereu ma intreaba prietenele din RO de activitatile astea si cind le spun ca sunt la biblio fac ochii mari 🙂

      • bine, îți imaginezi că ceva de dimensiuni mari, ca această dresură, nu se poate face la noi.
        dar măcar programele despre și cu cărți ar trebui puse în practică.
        și dacă începe capitala, poate preia toată țara.
        și dacă ai cultură sigur ajungi la dezvoltare.
        i-am pus gând rău țării mele 🙂 .

      • sa stii ca sunt in unele orase,de obicei mari, story time. Nu mai stiu daca am auzit de Brasov sau de Timisoara? Sunt foarte putine biblioteci care fac, dar poate daca aflii care sunt, poti lua legatura si vezi ce si cum au facut.

      • Transilvania si Banat? Oricum nu fac parte din Romania 🙂 .
        Nu mi-e ca nu stiu ce sa fac, ci ca trebuie niste zvac pentru a putea pune in practica asa ceva.
        Eu il am. Mai ramane sa vad daca restul lumii il are!

    • da, ideea e ca acolo, in rezervatie, ii tin ca in libertate, ei sunt mandri de asta, dar in acelasi timp este foarte clar ca dresura e de genul *sanatoasa* 🙂 , nu cu biciul…

      • mama, pai tu iti imaginezi scandalul ce l-ar face PETA sau alte asociatii de genul,daca n-ar face dresura sanatoasa? pfff, nici nu vreau sa ma gindesc.

      • ei, cred ca unele lucruri se mai pot face si altfel decat corect, in acest Univers numit Pamant, dar in acelasi timp stiu ca raul facut, chiar si fata de animale, nu ramane ascuns definitiv. are Cineva grija sa il scoata la iveala. unii ma cred naiva ca Il amestec pe Dumnezeu in cruditatea fata de animale, cand exista cruditate fata de oameni care ramane ascunsa, dar realitatea este ca – pana la urma – totul iese la iveala.

      • perfect deacord cu tine.NU mi se pare ca esti naiva absolut deloc:)
        Insa, americanii sunt extrem de (pina poate la exagerare,depinde pe cine intrebi) protectori fata de animale. Poti face pina chiar puscarie daca omori un animal.

      • vad in jurul meu. o consultatie pentru o pisicuta este intre 50 – 75 $. ca sa vindeci pisica de diabet costa 500 % – daca se vindeca, altfel poti continua tratamentul… ce conteaza, animalele de casa sunt din familie!

Lasă un răspuns

