Minunatul instinct al celor cu blog din România, femei sau bărbați

Am vrut să citesc această carte, pentru a observa dacă este vreo diferență între ceea ce facem noi, pe blogurile noastre, și ceea ce sunt învățați să facă cei care vorbesc despre cărți, la diferitele cercuri de lectură. Singura diferență este că … există posibilitatea să verbalizeze recenziile în cadrul diferitelor întâlniri ale iubitorilor de citit – calitatea recenziilor noastre merită 10, conform principiilor enunțate în The Booktalker*s Bible.

Felicitări nouă! 🙂 (sau mai degrabă vouă, că eu nu prea am recenzii pe blog!)

IMG_2572

5 gânduri despre &8222;Minunatul instinct al celor cu blog din România, femei sau bărbați&8221;

    • am citit-o de la bibliotecă. i-am făcut rezumatul, să trăiți. am toate lucrurile importante din ea scrise și ți le pot preda – nu în sensul de profesoară, ci de slugă ce oferă stăpânului ceea ce i-a cerut acesta 🙂 . doar tu ești una dintre cele mai cele! 🙂

  1. absolut!
    și nu numai că nu e prea târziu să încerci, dar cel mai bine e să fie mereu ceva nou și interesant de făcut, de adăugat la ceea ce faci.
    mulțumesc pentru vizită!

Lasă un răspuns

