Knoxville, Tennessee – un pic din atmosfera orașului

Ce poate sa stie un turist despre orasul in care intra?

Alergi la site si afli totul. Aici.
1 3 4 5

6 gânduri despre &8222;Knoxville, Tennessee – un pic din atmosfera orașului&8221;

    • da, sefa, cand am timp. (dupa ce ti-am trimis mesajul pe fb, posesorii s-au gandit sa mi-l inchida pentru ca le-am parut suspecta… nu mai pot intra pe el. imi plac oamenii pusi la punct. de mine, pusi la punct, nu cu prea multe ifose la urmarit propria-mi activitate. stii cumva pe ce adresa as putea sa le scriu pentru a le spune ca ma plimb eu prin SUA si nu e altcineva furacios de FB?)

      • nu mai pot intra. iti dai seama ca mi-a dat sa ghicesc prietenii pe care ii am in adresa si chiar daca nu ne cunoastem noi pe unii dintre ei tot ii stiu cum arata, dar imi dadea sa identific unele nume dupa… poze cu urari sau cu actorii lor preferati. cum as fi putut eu sa ghicesc cine ce era… si mi-au spus ca nu cred ca sunt posesoarea asa ca sa nu mai incerc…
        nu cred ca are legatura cu mesajul, dar ideea e ca am inchis dupa ce ti-am scris tie, am uitat ceva si m-am conectat din nou, dar nu m-au mai lasat.
        masonii, cum ar zice spaimoshii! 🙂

    • nu am nimic altceva decat spam real… pe tine nu te am acolo. tu esti pretioasa si nu te mai arunca astia in spam… era ceva esenta? (de fapt tot ce zici tu e esenta, ce prostie de intrebare fu si asta?)

Lasă un răspuns

