Animale de casă

Iepurașului îi place cel mai mult la Masa tăcerii pe care au realizat-o ai noștri – pe aici vine și tot pe aici pleacă.

Veverițele vin și se uită cu jind la căsuța de hrănit a păsărelelor – dacă ar putea, cred că ar arunca în păsări cu bulgării de pământ pe care îi găsesc, pentru că sunt geloase că ele nu primesc la fel de multă atenție.

Ratonii dispar prea repede, iar cardinalii, în toată splendoarea lor roșie, stau prin copacii de lângă casă, însă ascunși de frunze – trebuie să ai o relație deosebită cu ei ca să-i poți fotografia.

IMG_2613IMG_2622IMG_2626IMG_2627

2 responses to this post.

  1. hai ca mi-ai dai idee cu postul asta…:) am si eu poze cu veverite si iepuri din parc…Ar trebui sa fac un post asemanator si eu.

    Răspunde

    • parca tu nu mi-ai dat mie… de aceea e buna plimbarea pe la fiecare, sa mai adaugam ceea ce ne lipseste si sa-i imbogatim pe ceilalti cu ceea ce avem noi, putem da si ei pot primi.

      Răspunde

Lasă un răspuns

