Cladiri-turn din Atlanta, Georgia

Sigur ca este imposibil, daca ai citit si vazut Pe aripile vantului, sa nu sesizezi cat de mult seamana zona aceasta cu cea din carte si film. A, acolo s-a desfasurat actiunea? 🙂 Atunci nu e de mirare ca e redata asa de bine si ca te simti ca in acea perioada.

Atlanta e un oras mai mult de case (altfel de case, insa 🙂 ), dar in centru exista blocuri-turn imense. Am urcat intr-unul cu 70 de etaje – ei, in Chicago un astfel de turn are 93, asa ca acesta era mic pruncusor, iar liftul de acolo era din sticla in intregime, ca sa vezi ce lasi in urma si sa lesini ori sa inchizi ochii. Liftul acestuia avea doar peretii de sticla si am reusit sa ne delectam privirea cu *maretia orasului*.

Cel care ne-a dus pana acolo era un angajat al hotelului care ne-a informat ca restaurantul rotativ din turn este inchis, dar daca vrem ne poate insoti pana sus. Cand i-am multumit ( si pentru ca ne-a pozat si pentru ca ne-a ajutat sa ajungem acolo), a zambit: *Imi face o placere deosebita sa ajung aici, imi place aceasta priveliste, asa ca profit de fiecare data cand am o scuza pentru a o face!*

Intr-o imagine este un turn despre care ai putea sa crezi ca este o cladire de birouri sau un bloc de locuit (dar in blocuri rar locuiesc – acolo au doar birouri!) – insa ea este un azil de batrani.

E greu sa redai atmosfera aceea, cu 3 autostrazi care se supraetajeaza… Mi se parea ca am de-a face cu un tort pentru sarbatoarea vreunui impatimit de constructii suspendate… 🙂

Lasă un răspuns

