Români în și lângă Atlanta

olive restaurantAm ieșit și noi în oraș, să mâncăm ceva mai pe gustul românului și am ajuns aici. Nu era prima dată când gazdele noastre poposeau acolo, dar era prima dată când l-au întâlnit pe chelnerul român, din Timișoara, plecat din *86 din țară. Și eu care credeam că aici nu voi vedea de-ai mei. Ei, dar asta nu-i tot, unul dintre managerii restaurantului se numea… Oana Vlăduț. Sunteți de acord cu mine că trebuie să o trecem pe listă ca fiind măcar fostă româncă dacă acum este orice altceva?

În magazine, o doamnă în vârstă vine la noi și zice neaoș: Mamă, am și eu în țară o fată cam ca tine și aș vrea să-mi spui dacă rochia asta i s-ar potrivi! (noi vorbeam tare, românește, nu de alta, dar cine să ne audă acolo?!). Iar după ce fetele îmi tot spuneau că sunt lipicioasă rău (figurat, nu la propriu! 🙂 ), o doamnă trece pe lângă noi cu un căruț plin de lucruri și zice spre mine, plină de zâmbet și prietenie: *Bună ziua, drăguță!*

2 gânduri despre &8222;Români în și lângă Atlanta&8221;

    • Nu stiu ce sa zic… acestea au fost experientele mele. Poate sunt nesuferiti si sunt eu dragalasa si pasnica 🙂 si nu mai rezista la asa atractie cata exercit asupra lor.
      Rad de mor de o asemenea perspectiva, pentru ca numai calina nu sunt! 🙂
      Nu te muta (cum ca tu deja iti faceai bagajele! 🙂 ) – cand vin prima data in SUA sa mai am alt stat de vizitat, nu sa mi se stranga toti prietenii in 2 state, prin care trec de parca as traversa strada… 🙂

Lasă un răspuns

