Colectia de caiete

Am mai povestit despre pasiunea aceasta a mea, aici

Acum am avut 30 de modele, dintre care am ales si pe cele dragi le-am primit cadou.

Multumesc, Hope de Romania.

colectia de caiete

4 gânduri despre &8222;Colectia de caiete&8221;

    • la 23 de ani mi-am pierdut toata colectia. apoi am refacut-o.
      le voi lua cu mine in tara, chiar de-ar trebui sa renunt la toate hainele universului!
      pentru mine doar scrisul conteaza! 🙂

  1. Superbe ! Și eu sunt îndrăgostită de caiete,carnețele,agende,orice e colorat,simplu,de bun gust și pot scrie pe ele.Am cateva adunate.Deși uneori mi se par așa frumoase,încât mi-e milă să încep a le mâzgâli 🙂 . Asta și bineînțeles,pixurile,creioanele și orice ustensilă de scris simpatică și care îmi face cu ochiul.

    • deși mai am de stat pe aici, am început să caut o geantă mare, care să poată fi considerată totuși… de umăr, poșetă de femeie, și în ea să pun toate aceste caiete care atârnă… o tonă! dacă nu eram venită aici fără laptop, nici nu le atingeam, că și eu tot de colecție le țin, dar cum n-am avut laptop am scris în ele. am pus câte un abțibild colorat pe fiecare pagină și m-am simțit ca la 13 ani… cu jurnal – de data asta, fără teama că umblă cineva prin el (soțul e prea ocupat, iar copilul nu e interesat – părinții, însă, parcă erau teleghidați doar la jurnale să ajungă! 🙂 )

Lasă un răspuns

