La mulți ani, eroule super!

Azi e ziua fiului meu. Dacă are vreun defect, acesta este că … e perfect. Când ne întoarcem își face buletinul, dar până atunci și sigur și după aceea încă vreo 378 de ani, se joacă.

1 2 3 4 5Mulțumesc pentru că ești așa cuminte, erou pozitiv!

48 de gânduri despre &8222;La mulți ani, eroule super!&8221;

    • mama lui, cu care aseară s-a uitat la un desen animat și când eu, epuizată, nu am mai putut sta, el a închis, că nu se uită singur… fiindcă sigur singură eu nu mă voi mai uita, așa că nu vrea să fiu tristă, că am pierdut desenul…

  1. Iupiii!!! Se joacă singur?!?
    Într-un magazin cu jucării devin eu însumi un copil…
    De altfel,încă mai sunt. Şi toţi suntem. Singura diferenţă dintre oamenii „mari” şi cei „mic” sunt jucăriile. Chiar dacă mai creştem un pic, tot ne mai jucăm…
    La muuuulţi ani perfecţiune! 😆
    Iar vouă, creatorilor, multă sănătate şi să vă bucuraţi de viaţă din plin, că merită!

    • Foarte buna urarea cu sanatate si veselie: impletirea dintre acestea doua face viata si mai lunga, pentru ca daca e doar sanatate, dar lipseste veselia… viata e cam stearsa…

    • sper sa se implineasca a doua parte… mama radea de mine ca n-o sa-l las sa iasa daca nu trece zodia racului, ca nu vreau sa fiu amarat, ca toti racii, dar ideea e ca a venit… cand a vrut, ca nu poti sa te opresti de la a-l expluza… 🙂 …
      asa ca desi e rac sper sa aiba o atitudine buna… (asta daca as crede in zodii! :-))

  2. La mulți ani perfectului copil ! Să trăiască și părinții și să fiți sănătoși cu toții ! V-am felicitat și pe FB, dar o fac și aici, două rânduri de gânduri bune nu au cum să strice ! 😀

    • sigur ca n-au cum sa strice… si nici n-au cum sa se strice 🙂 . dimpotriva, cu cat se aduna mai multe, cu atat e mai dragut, mai ales ca inca sarbatorim – joi va fi ultimul tort.
      referitor la felicitatul de pe FB… multa vreme am ezitat sa leg blogul de un FB pentru ca am observat ca tendinta este ca dialogul sa se manifeste pe FB, iar eu nu aveam timp si pentru blog si pentru FB.
      multumim de urari, zana povestilor! 🙂

Lasă un răspuns

