Sarbatoririle

Eu am invatat in viata ca nu poti avea o prietena care sa aiba aceleasi pasiuni pe care le ai tu, asa ca am ajuns la concluzia ca am prietena de mers la cumparaturi, prietena de dus la biblioteca, prietena de scris, prietena cu care discut ce citesc, prietena al carei tata e la fel de alcoolic precum al meu…

Pentru ca fiecare are un anumit stil, de cele mai multe ori, prietenele mele nu se cunosc intre ele, cu exceptia celor care blogaresc! 🙂 , insa cele din viata reala nu se cunosc. Asa ca mereu am de aniversat cate ceva … cu fiecare in parte, in ritmul fiecareia, pentru ca nu cumva sa se amestece sistemele lor si sa iasa scantei.

Acum, pentru aniversarea copilului, a fost nevoie de mai multe etape din cauza de distante… Pentru prima sarbatorire am folosit un tort minunat de la Walmart – vreo 40 de lei in bani romanesti. Dupa cum se vede este alcatuit din 4 tipuri diferite de tort si a fost o buna afacere ca am procedat astfel, ne-am putut bucura de toate gusturile si am putut afirma cu mana pe inima – se poate face si ceva care sa-mi placa aici! 🙂

tort americanmasa festivatortul romanescPozele 2 si 3 sunt facute la cea de-a doua aniversare, cu cativa prieteni si copiii lor, in Atlanta. Tortul … ei, tortul este absolut romanesc!  Comandat la o cofetarie a unei romance, care mai face si kurtosh colac – asa, ca sa nu uit minunatele produse din parcarea Baneasa! 🙂

Ultima aniversare a fost chiar azi: am ales restaurantul japonez pentru ca a contat mai mult ideea de spectacol pe care il cumperi cu aceiasi bani pe care ii platesti pentru mancare… Cine nu intelege, va primi explicatii acum.

Bucatarul vine in fata ta si-ti pregateste mancarea pe care ai comandat-o – fiecare dupa creativitatea proprie (am fost si ieri la acelasi restaurant – era alt bucatar, mai putin inventiv, dar putin mai aratos – cel de azi mi-a lovit simtul vazului cu aparitia lui neingrijita!). Ieri am ajuns la ora 15, (fara sa realizam ce se intampla) ceea ce a dus la dublarea pretului si a portiei, pentru ca aici se considera ca masa de seara este cea mai cuprinzatoare asa ca portia trebuie sa fie imensa si nu se poate sa ramana la acelasi pret, nu? Azi, culmea, ajungand la 12, portia a fost de 5 dolari, posibil sa fie mancata fara a fi si luata acasa (si totusi, chiar si astfel, copiii au pus pentru pachet!), faptul ca eram cu niste localnici a dus la reducere de 10%, iar faptul ca fiul era sarbatorit si ca acesta a fost motivul pentru care am ajuns acolo a scazut nota de plata cu portia lui – a primit-o cadou, pe langa o bucata de tort si un cantec de la multi ani american de la ospatarita superba si vesela.

Cam prea multe reduceri, zice mama, din ce-or trai astia, daca cer 5 dolari pentru asa show si atata hrana (sa fim seriosi, un film e 15 lei la noi – la cel mai ieftin, nu?, iar pe langa el sa mai primesti si mancare din belsug… E ca o poveste ce spun aici, dar … cine zicea ca latinii sunt buni si dulci, prietenosi, iar americanii reci si nesuferiti?)

Tortul a fost facut in casa, cu lumanari care avea sclipiri de artificii din cand in cand.

Sa mai traiasca o data copilul, care emotionat a marturisit: E cel mai interesant cadou de ziua mea primit vreodata, in primul rand pentru ca am fost cu totii, cu toata familia, in al doilea rand pentru ca imi place sa gatesc si am vazut asa ceva, in al treilea rand pentru ca gustul mancarii este minunat.

Si cand te gandesti ca avea de ales din 2 locatii si aceasta s-a ivit pe neasteptate.

Sper ca fiecare dintre voi sa aveti parte de astfel de surprize interesante! 🙂

 

 

11 gânduri despre &8222;Sarbatoririle&8221;

    • veselia intruchipata, culta si plina de intelepciune – ar mai fi vreo doua persoane de felul asta, dar tu esti *de la distanta*.
      daca erai cu mine in Bucuresti, le cunosteai si pe ele si ne hlizeam in patru,
      cu ocazia fiecarei iesiri in oras.
      si-mi pare tare rau ca esti din alta parte.
      as fi preferat sa fii de aici.
      am zis!

  1. Tort de cafea: un tort de vis, un pseudo-tiramisu …pe care i l-am facut, cu toata inima, lui tati meu drag de ziua lui!!! De la el am mostenit eu pofta asta de nestavilit pentru cafea, hihi…asa ca tortul lui nu putea fi altfel decat imbibat la maxim cu licoarea-minune!!! E foarte fin si delicios si va invit sa-l incercati cat de curand, mai ales cei care impartasesc aceeasi pasiune cu noi.

Lasă un răspuns

