Ceva personal, despre o geanta imposibil de gasit

Ceea ce va urma se adreseaza celor doua prietene ale mele cu care am fost in oras cu putine zile inainte de a pleca in strainatate. 

Voi v-ati cumparat cele doua gentute (ultimele!), atat de feminine si de vesele si eu ma gandeam ca ar fi fost frumos sa am si eu una de felul acela (merci ca m-ati intrebat daca eu chiar nu o vreau pe una dintre ele, pentru ca de fapt eu le vazusem!).

Eram printr-un magazin zilele trecute si mi-am adus aminte de o expresie pe care o folosise cineva odata ( Dulcea Deea), pe cand realizase o postare – rugaciune: Dumnezeutul meu. Mi-am amintit si ce spunea colega noastra care stie ucraineana ca in acea limba poti sa-L alinti pe Dumnezeu, fara a suna lipsit de reverenta, fara a-L umili, fara a-I micsora prestanta. Ma plimbam pe acolo vorbind pur si simplu cu Dumnezeu, despre ce a fost, despre ce va fi – si, la un moment dat, am ajuns la raionul de genti.

Da, stiu, pare pueril ce voi spune, pentru cei care nu fac legatura intre om si Dumnezeu din punct de vedere material, ci Il situeaza pe Dumnezeu sus in Cer, dand doar indicatii de regie pentru viata omului si pe om pe pamant, marioneta Cerului (acest mod de a vedea lucrurile mi se pare la fel de ireverentios ca si indiferenta fata de El, pentru ca Il lipsesti de iubirea pe care o investeste tot timpul in noi)… Faceam cumparaturi si vorbeam cu Dumnezeu despre preturi. 190 $ o geanta, la reducere de la 399. (da, stiu, si in Romania sunt la fel de mari preturile, dar pe mine nu ma intereseaza acele articole!) Eu cautam ceva dragut, ceva care sa inspire fericire, ceva vesel: se pare ca genti trebuie sa poarte doar persoanele sobre, care nu vor sa-si cante fericirea sau dorinta de bine, in ciuda tristetii…

Si vazand preturile din ce in ce mai mari, am avut curajul sa spun: Te rog sa-mi dai ceva dupa inima mea si accesibil.

La raionul acela a fost imposibil sa gasesc asa ceva, asa ca am plecat spunandu-mi (ca sa scuz faptul ca Dumnezeu nu mi-a raspuns rugaciunii: ca doar n-au intrat zilele in sac, mai e timp, imi da altadata!). Dupa 30 de minute, la un alt raion, raion care nu exista in Romania, am primit raspunsul divin:

geanta visata

geanta visata

Multumesc, Dumnezeul celor mai mici sau mari dorinte umane! 🙂

6 gânduri despre &8222;Ceva personal, despre o geanta imposibil de gasit&8221;

    • multumesc. imi e atat de draga ca ma astept sa i se intample ceva rau 🙂 . de regula, lucrurile pe care le-am iubit n-au avut viata lunga… 🙂
      m-am obisnuit cu ideea!

    • ești prima care o cere, așa că la tine va poposi. 🙂
      mă gândisem să mai iau câteva, dar era singura.
      ar trebui să inventeze și la noi acel raion – sigur, nu știu câți l-ar bântui, dar ideea e că pentru mine chiar ar fi un fel de rai pe pământ.

  1. Ce draguta e! Uite ca nu m_am gandit ca Cel de Sus , care-I peste tot m-ar putea insoti la cumparaturi, chiar nu mi-ar strica zilele astea asa ca o sa incerc si eu cate-o rugaciune in momente pe care altii le-ar considera improprii 🙂

    • sa-ti spun sincer, eu ma bazez pe El chiar si pentru asa ceva, pentru ca EL imi stie cel mai bine si nevoile, dar si GUSTURILE! (eu nu pot sa-i spun unei prietene cumpara-mi asta, pentru ca ea nu stie dupa ce sa se uite, sigur ar fi indiferenta la asa ceva, dar El, Care ma cunoaste profund, normal ca imi scoate mereu in cale lucruri care imi implinesc dorintele. daca ai sti 🙂 cate chestii am luat pentru ca mi-a deschis ochii in ultimul moment… si imi erau asa de necesare… si eu singura nu le-as fi gasit… (pentru unii sunt mistica, pentru altii nerealista! ei si? ma prefer asa cum sunt, mi-e un drag de mine de nu mai pot!)

Lasă un răspuns

