Accidentul

… nu e vorba despre cartea lui Mihail Sebastian!

In urma accidentului respectiv, am scris aceste cuvinte pe Facebook, pe acel FB al blogului, nu pe cel personal (va spun sincer, am preferat sa nu scriu pentru toata lumea care ma cunoaste personal, atat pentru ca sigur unii ar fi sunat sa afle mai multe, cat si pentru ca altii ar fi facut din asta o discutie ce nu ma ajuta!):

„Am o rugăminte la voi. Este o rugăminte de suflet. Eram la piscină și copilul meu s-a aruncat în apă, fără să realizeze că e prea mică. S-a accidentat grav la cap, dar se pare că fără urmări serioase pentru partea neuro-motorie. Am nevoie de un gând – nu neapărat scris, dar măcar o încurajare în mintea voastră pentru mine sau o rugăciune pentru el. După accident îmi spunea: *Văd lumea cu alți ochi… Mă durea atât de rău, încât am zis că nu mai are rost să mă mai ridic, voiam să rămân acolo. Dar Cineva îmi zicea: Poți, trebuie să te ridici. Hai, ridică-te, trebuie să ieși la suprafață!*

Dacă el nu venea singur, noi acolo îl lăsam, pentru că el se scufundă și stă mult, ținându-și suflarea, iar noi, știind asta, nu ne facem niciodată probleme. Vă mulțumesc celor care sunteți alături de mine.”

Ceea ce pot sa spun este ca dintre cei 100 de blogeri pe care ii am acolo, desi nu ne cunoastem personal, mai mult de jumatate m-au contactat, m-au incurajat, m-au mangaiat prin cuvinte frumoase.

Cine spune ca e mai bine sa taci cand esti in durere si sa-ti porti singur necazul… greseste. Nimic nu e mai eliberator, decat sa vezi cum se strang in jurul tau oameni gata sa iti poarte durerea.

Va multumesc inca o data, tuturor celor care aveti simtaminte profunde pentru cei in aflati in nenorocire si le si manifestati, nu le tineti ascunse! Dar va multumesc si celor care, fara a va arata, va ganditi cu drag la cei ce au intrat intr-o problema, cu sau fara voia lor!

14 responses to this post.

  1. Ai mare dreptate în ceea ce privește a cere ajutorul.
    Tu și familia ta sunteți niște oameni frumoși.

    Răspunde

    • in fata durerii oamenilor, chiar daca nu-s frumosi, eu cred ca ceilalti tot ar trebui sa le fie de folos. sigur ca ma gandesc acum, de exemplu, daca ar fi sa-i fie greu cuiva care mi-a dorit cu adevarat raul si mi-a facut rau intentionat, eu cum as reactiona? sper ca il voi sustine, chiar si pe cel mai urat om – sper, nu sunt gata sa garantez… 🙂
      dar pentru ultima ta propozitie, multumesc mult de tot. e tot ca o incurajare de care am nevoie!

      Răspunde

  2. Posted by mihaela on 6 August 2013 at 08:53

    draga mea,
    cand am citit titlul si dupa seriozitatea primelor cuvinte mi am dat seama ca e ceva grav…apoi am citit mesajul (pe diagonala) de doua ori si nu intelegeam nimic pentru ca stateam blocata si incercam sa pricep ceva …
    Doamne cat ma bucur ca s-a terminat „cu bine” si ca Dumnezeu v-a ocrotit !!!!!!.
    Va port in gand oricum si sa auzim de bine.

    Răspunde

  3. Cand este vorba despre un copil, nu cred ca mai sta cineva pe ganduri, sa cantareasca daca parintii aceluia i-au adus sau nu vreun rau.
    Sanatate !

    Răspunde

  4. Posted by Gabi on 6 August 2013 at 11:59

    Baiatul tau are un inger puternic. Abia azi am citit, va trimit si eu un gand luminos si bun. Gabi

    Răspunde

  5. Ii menesc:

    tot ce-a fost rănit, zdruncinat, clintit, afectat să treacă de parcă nu s-ar fi-ntâmplat. Tulburarea din minte și suflet să dispară ca o scamă de nor care se destramă fir cu fir transformându-se-n azur. Spaima să fie uitată, nimic rău să nu se-ntoarcă vreodată.

    Dragostea ta să-i ia cu mâna orice umbră amară, deloc, nimic să nu-l doară.

    Să vă iubească Cel de Sus până orice urmă de rău s-a dus și după, cât veți trăi.

    Amin dragii mei, să vă fie bine!

    Răspunde

  6. Cicatricile sunt cele care ne vor aminti peste ani cum am fost de fapt.Amintirile sunt cele care ne mentin vii.Intamplarile sunt nedorite dar totusi vin.Mai placute, mai neplacute .Darul de a fi mama te face mai puternica in toate momentele lor de cumpana si te ajuta sa treci peste toate.
    Sanatate maxima adolescentului tau si in urmatorii ani (macar odata pe an) sa-i faci cate o radigrafie si cate un consult la un medic specializat.Nu are ce sa-i dauneze .
    Adolescenta fara peripetii …..mai rar!

    Răspunde

    • sa stii ca mi-a placut si ce mi-ai scris pe fb. eu, ca persoana care am mers la 5 ani un an in carja, pentru ca era sa raman fara picior, stiu ce inseamna reumatismul… dar cel putin esti in viata, nu sunt urmari de care nu mai poti scapa. pana la urma, fiul meu era chiar interesat daca cicatricea ii va ramane toata viata pentru ca unul dintre prieteni i-a spus ca toate fetele se vor da pe langa el sa intrebe ce a patit… si zicea copilul macar asa sa pot intra in vorba cu ele 🙂 (că el e timid rău și nu scoate un cuvânt!).
      ești pe frecvență cu mine!

      Răspunde

      • :)) da! buna aia cu cicatricea ….sunt pe unda ca si eu am o cicatrice….tot ca el, numai ca in alta pozitie a „globului pamantesc de pe umeri”.
        Asa este , suntem in viata si ne miscam dar apar chestii de care nu mai poti scapa.

  7. … Sant zguduita sa citesc azi aici, cu atat mai zguduita pentru ca tu ai aparut in blogul meu ca o speranta… ca soarele, fara dinti, inca mai rasare in inima unora dintre noi.
    Si mai neexplicabil cand asa ceva se intampla oamenilor care numai prin doua cuvinte te-au convins ce poarta in ei.
    … Iti doresc sa gasiti puterea sa treceti prin aceasta incercare si toate cele bune.

    Răspunde

  8. […] … În urmă cu ceva timp, fiul meu a avut un accident despre care am scris pe scurt aici. […]

    Răspunde

Lasă un răspuns

